Gå til innhold

Alt for mett, i år igjen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig det der, hvor mye jeg skal greie og trykke innpå bare siden det er jul.

Men jeg lurer på om tannkjøttet mitt er allergisk mot pinnekjøtt. Spiste det på torsdag, begynte og klø.

Spiste i dag, og kløen ble verre, er sårt og ømt.

Det er grusomt irriterendes iallefall! Godt det bare er sesong for pinnekjøtt nå, og ikke hele året! For jeg pirker meg i tenna konstant nå.

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Dette er den rareste jula --jeg rakk ikke sette fram frukt og godteri før nissen plutselig kom - og så pakket vi opp gaver i 2,5 timer - så fikk vi besøk - spiste riskremen - og så var det sengetid for de små - og besøket reiste. Så skapet er fullt av frukt, Twist, sjokolade, potetgull etc. etc. *skuuuler* hehe

Skrevet

Dette er den rareste jula --jeg rakk ikke sette fram frukt og godteri før nissen plutselig kom - og så pakket vi opp gaver i 2,5 timer - så fikk vi besøk - spiste riskremen - og så var det sengetid for de små - og besøket reiste. Så skapet er fullt av frukt, Twist, sjokolade, potetgull etc. etc. *skuuuler* hehe

Jeg har ikke satt fram så mye godteri jeg heller, skjønner ikke helt hvorfor jeg kjøpte så mye. Men altså, er man på tax free, ja så er man det, kan ikke la være og handle da ;o)

Nå har dere til og kose dere med i morgen. Den dagen er jo ofte lang, så det er greitt med litt nammenam.

Skrevet

Tør nesten ikke si det, men jeg er.. sulten..? Spiste middag kl fem og dessert rett etter og var stappmett, men har ikke orket noe siden, så nå jeg kom hjem nå, så er jeg faktisk sulten!

*varmer rundstykker og lager varm sjokolade* :)

Skrevet

Tør nesten ikke si det, men jeg er.. sulten..? Spiste middag kl fem og dessert rett etter og var stappmett, men har ikke orket noe siden, så nå jeg kom hjem nå, så er jeg faktisk sulten!

*varmer rundstykker og lager varm sjokolade* :)

Jeg spiste mye senere enn deg, så jeg er mett enda. Og så stappet jeg i meg julekaker sånn i halv tolv tiden.

Jeg blir ofte sulten sånn når jeg kommer hjem etter middagsbesøk jeg. Og da angrer jeg på at jeg ikke spiste mer... Men jeg var jo stappmett da, he he.

Skrevet

Kan godt komme og hjelpe deg å "rydde", jeg!

:snill:

Skrevet

Jeg spiste mye senere enn deg, så jeg er mett enda. Og så stappet jeg i meg julekaker sånn i halv tolv tiden.

Jeg blir ofte sulten sånn når jeg kommer hjem etter middagsbesøk jeg. Og da angrer jeg på at jeg ikke spiste mer... Men jeg var jo stappmett da, he he.

Jeg og. Og blir like overrasket hver gang, for "jeg var jo så mett!" ...

Skrevet

Hm - så forundret over hvor mye "alle" sier de stapper i seg. Jeg spiste bare en vanlig porsjon, selv om julematen smakte fortreffelig. Vel, dessert spiser jeg ikke til vanlig, men heller ikke det tok jeg noen gedigen porsjon av. Eneste jeg er litt "trist" for, er at vi ikke fikk med noe kald ribbe-rest som kunne blitt nydelig frokost...

ylvali1365381015
Skrevet

:-) Julemat spiser jeg kun i løpet av de fire første juledagene, og da er det til gjengjeld juleblot så det holder! ;-)

Teller ikke kalorier i jula, det får da være måte på... Og spiser gjerne to porsjoner i stedet for en, som ellers i året.

Så mett og velfødd er jeg også,

vi får bruke januar til kli og salat! God jul! :-)

Skrevet

:-) Julemat spiser jeg kun i løpet av de fire første juledagene, og da er det til gjengjeld juleblot så det holder! ;-)

Teller ikke kalorier i jula, det får da være måte på... Og spiser gjerne to porsjoner i stedet for en, som ellers i året.

Så mett og velfødd er jeg også,

vi får bruke januar til kli og salat! God jul! :-)

Man skal kose seg i jula!

Jeg teller ikke kalorier, men har en litt skjør kropp, så det kjennes at jeg har spist mye og godt.

Skrevet

Hm - så forundret over hvor mye "alle" sier de stapper i seg. Jeg spiste bare en vanlig porsjon, selv om julematen smakte fortreffelig. Vel, dessert spiser jeg ikke til vanlig, men heller ikke det tok jeg noen gedigen porsjon av. Eneste jeg er litt "trist" for, er at vi ikke fikk med noe kald ribbe-rest som kunne blitt nydelig frokost...

Dessert spiser jeg nesten ikke, men det er siden jeg ikke tåler det.

Jeg tror det er stemningen som gjør at jeg spiser mye, god tid ved bordet, maten har luktet godt lenge før vi begynte og spise. Bordet er delikat dekket. Og så prater jeg og spiser samtidig, og tenker ikke over hvor mye jeg stapper i meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...