en liten undulat Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 noen som vet hva en paris hilton klokke koster? 0 Siter
Gjest Julenatten Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Er du nyskjerrig på julegaven din nå?? :-) 0 Siter
en liten undulat Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 Er du nyskjerrig på julegaven din nå?? :-) julegave nei. søster fikk, jeg vil ha 0 Siter
Gjest Julenatten Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 julegave nei. søster fikk, jeg vil ha Oki:) Du får bytte inn noe du ikke likte da!! 0 Siter
en liten undulat Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Oki:) Du får bytte inn noe du ikke likte da!! men.... jeg ble glad for det meste... vet heller ikke hvor man får tak i sånn! 0 Siter
Gjest Julenatten Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 men.... jeg ble glad for det meste... vet heller ikke hvor man får tak i sånn! Fant ikke noe på nettet, når jeg søkte på Paris Hilton klokke. Fant bare parfyme. Du får spørre i en klokkebutikk?? Hvis ikke kan du vel spørre giveren av din søsters gave?? Lykke til!! 0 Siter
birdie Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Tror det var en gimmick til parfymen, jeg - synes å huske at jeg så et sånt salgsstativ på Cubus der man fikk klokka på kjøpet med parfymen (evt. var det et pakketilbud, det husker jeg ikke). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.