Gå til innhold

Hvilken julegave ble dere mest glad for i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mye fint jeg, men det jeg ble aller mest glad for var smykket som 7-åringen hadde laget.

Det er FINT og kan til og med brukes til fest! Laget av ståltråd (bøyelig) bøyd til sånn klaveform, og trædd med sølvfargede og blå perler.

Med andre ord et ordentlig smykke som mamma ikke bruker kun for å gjøre poden glad :o)

Enn dere andre?

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Fikk sengesett i hvit sateng -heter det det? - sånn som de har på hoteller - har ALLTID ønsket meg det - men ikke tatt meg råd til det. Håper de varer evig :)

Skrevet

Penger fra svigermor:) Har blakket meg helt i jula, så de var kjærkomne!!

Skrevet

Fikk sengesett i hvit sateng -heter det det? - sånn som de har på hoteller - har ALLTID ønsket meg det - men ikke tatt meg råd til det. Håper de varer evig :)

Så deilig!! Det ønsker jeg meg, og. Får sette det på ønskelista til neste år!!

Skrevet

Bare pass på å unngå kanontørre føtter og flisete tånegler, så!

;-)

Skrevet

Jeg ble mest glad for et hånd-spa sett for å skjemme bort tørre vinterhender! Ordentlig luksus for en fattig student:)

en liten undulat
Skrevet

åh...det er så mye jeg ble utrolig glad for! kjolen min... utstyret vi fikk til flyttinga om en uke.. parfymen! ble utrolig glad for det meste :)

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

Bare pass på å unngå kanontørre føtter og flisete tånegler, så!

;-)

Det er ikke sånt blankt silkeaktig altså - det er sånn stripete - hvit matt og hvit balnk - på en måte.

Skrevet

Blir så glad for alt jeg får jeg, men aller mest varmer gavene fra barna.

De hadde tatt seg en tur alene de og handlet gaver i år og jeg fikk et gløggsett (som jeg har ønsket meg) en nydelig ring (sølv sommerfugl), et armbånd i tvinnet sølg og en ankellenke i sølv.

Den iveren når mamma skal pakke opp, stoltheten deres, omtenksomheten når de handler, ja alt det er verdt så mye, mye mer enn alt annet.

Jeg fikk også en alliansering med tre diamanter, hver på 0,07 k. av mannen min og den var slettes ikke så dum den heller ;)

Annen svært så omtenksom gave var en forstørrelse av et bilde av meg som liten. Av grunner jeg ikke bør gå inn på så har vi hatt svært få bilder av oss ungene i familien som små. Og i år hadde altså moren min fått blåst opp et bilde av meg som ca fireåring hvor jeg satt i bundad på gulvet og pakket opp julegaver.

Ungen syntes også at det var morro å se mamma som lita.

Har i det hele tatt fått svært mange flotte gaver i år, og jeg er takknemmelig for dem alle sammen selv om barnas gaver topper tronen :)

Skrevet

Det må være en skiferhelle som vesla hadde med fra barnehagen. Den var glasert, og hadde avtrykk av hånden hennes i rødt. Og det var skrevet med pen skrift i hvitt over;

"Det hender du blir lei deg fordi eg er så liten. Eg set merker alle stader og gjer deg ganske sliten.

Men kvar dag blir eg større. Ja ,ein dag blir eg stor. Og alle mine avtrykk blir berre svake spor.

Her er mitt vesle avtrykk, så du kan hugse og forstå: Kor søte hender eg hadde den gangen dei var små!"

*smelt*

ylvali1365381015
Skrevet

Sengesett i sateng, gode bøker, hjemmelagede vinaigretter, eggesalat og ferske rundstykker levert til julelunsjen, ny mac fra mannen(hvit fra apple!;-)),

selvlagede, skjeve nisser fra barna (mye strev og møye og store forventninger ved oppakking!), nydelige dikt og bilder fra bestevenninden... Hun vet alltid å røre ved mitt innerste!

...Og selvfølgelig også alle de andre fine gavene, fra sokker og kjøkkenutstyr til gavekort og smykker... Herlighet, jeg føler nesten jeg får mer enn jeg fortjener!

Men det fineste med denne jula var de gavene ungene ga hverandre. Sønnen hadde brukt av egne penger på tur med farfar, og jenta ble så glad at hun sprang opp og ga broren en knuseklem, og utbrøt: Du er verdens snilleste storebror du! God jul!...

Sånt er ubetalelig. Og stemningen, samværet, musikken og lysene, luktene... :-)

God jul til alle dere!! :-)

Skrevet

Det må være en skiferhelle som vesla hadde med fra barnehagen. Den var glasert, og hadde avtrykk av hånden hennes i rødt. Og det var skrevet med pen skrift i hvitt over;

"Det hender du blir lei deg fordi eg er så liten. Eg set merker alle stader og gjer deg ganske sliten.

Men kvar dag blir eg større. Ja ,ein dag blir eg stor. Og alle mine avtrykk blir berre svake spor.

Her er mitt vesle avtrykk, så du kan hugse og forstå: Kor søte hender eg hadde den gangen dei var små!"

*smelt*

Det diktet har barnehagen "vår" også brukt tidligere.

Nå kjenner jeg personalet rimelig godt (har hatt dlere unger der) så da den yngste kom med produktet sitt, sa styreren "Ja, nå starter nok ho Muriel igjen!"

Klart jeg gjorde, ul ul uuuuul..!

*rørt*

Skrevet

Jeg er er glad for alt, men mest glad for gullsmykket (anheng med hjerte) jeg fikk av mannen min.

Jeg har ikke brydd meg om gull tidligere, men har funnet ut at jeg begynner å bli såpass voksen at jeg må ha noe litt ordnetlig. Derfor ønsket jeg meg gull i år.

Ellers ble jeg veldig glad for engelen min lille snuppe hadde laget i barnehagen.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg ble mest glad for en bordskåner (til å sette varme kasseroller på), som 4-åringen har laga i barnehagen. Han var _så_ stolt når han kom med gaven *smelte*

Jeg fikk et lekkert Dior parfymesett, PS2 + singstar (4 forskjellige), Mastermind, brettspill, neglisjè, pysjamas og nattkjole, undertøy, godis, telysestake, eggkoker, Flaxlodd. Akkurat slik jeg liker det :)

Skrevet

Jeg fikk drill! :)

Broren min hadde dessuten vært i kjelleren hos faren min og rota fram alt av 8mm film fra vi var små,og fått spilt alt over på 3 DVD plater - MASSE fra jeg var på alder med sånn datra mi er nå. Så utrolig gøy å se :)

Skrevet

Broren min hadde dessuten vært i kjelleren hos faren min og rota fram alt av 8mm film fra vi var små,og fått spilt alt over på 3 DVD plater - MASSE fra jeg var på alder med sånn datra mi er nå. Så utrolig gøy å se :)

Broren din har nok lagt ned mye arbeid i dette. En super gave :)

Skrevet

Det er ikke sånt blankt silkeaktig altså - det er sånn stripete - hvit matt og hvit balnk - på en måte.

Damask kanskje?

Skrevet

Fikk 3 gaver, og 2 av dem var sett med såpe og krem, så det var nok den tredje jeg var mest glad for ja. ;)

Det var kjøkkenutstyr.

Skrevet

Er det noen raseriutbrudd der?

*håpefull hilsen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...