pingla Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 *rekker hånden i været* så bra her er fler =) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Ja, våknet nå pga hoste og tett nese. Usjameg. Men har hatt en flott og koselig julaften, så jeg sitter bare oppe og koser meg litt til. 0 Siter
pingla Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Ja, våknet nå pga hoste og tett nese. Usjameg. Men har hatt en flott og koselig julaften, så jeg sitter bare oppe og koser meg litt til. så godt å høre at du har hatt en fin julaften =) er alle vel unnt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 så godt å høre at du har hatt en fin julaften =) er alle vel unnt! Japp, håper du har kost deg i kveld også. 0 Siter
pingla Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Japp, håper du har kost deg i kveld også. vel.. gjorde mitt beste.. men kong alkohol rår her i huset.. så jul.. ja.. er jul.. men men.. 1 år til neste gang=) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 vel.. gjorde mitt beste.. men kong alkohol rår her i huset.. så jul.. ja.. er jul.. men men.. 1 år til neste gang=) Huff, ja. Man får gjøre det beste ut av det, da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg våknet mye tidligere enn normalt men jeg sovna tidlig i går også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.