Gå til innhold

Mei, 12 år har fått tvillinger sammen med partneren Eimei , 14 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke fantastisk?

De hårete babyene til Mei Mei og Eimei ble født noen uker for tidlig og veide bare 84 gram, men de skal være i god form.

Både pappa Eimei og mamma Mei Mei er utlånt fra Kina, og har i lang tid forsøkt å få barn, både på naturlig vis og via kunstig inseminasjon. Foreløpig er det uklart hvilken av metodene som ga resultater, melder nyhetsbyrået AP

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146809

Skrevet

Jeg syntes med det samme det var litt merkelig at du syntes det var fantastisk at tolvåringer laga barn *flire*

Skrevet

Jeg syntes med det samme det var litt merkelig at du syntes det var fantastisk at tolvåringer laga barn *flire*

Jammen det gjorde de jo?

Glemte jeg å skrive at de er pandaer? Pandaer er litt tidlig ute.

Skrevet

Jammen det gjorde de jo?

Glemte jeg å skrive at de er pandaer? Pandaer er litt tidlig ute.

Jeg så bare overskriften og hade tenkt å kjefte på deg, men fant det best å sjekke linken først ;-)

Skrevet

Jeg så bare overskriften og hade tenkt å kjefte på deg, men fant det best å sjekke linken først ;-)

Best?

Du mistenker ikke meg for noe lureri?

;-)

Skrevet

Best?

Du mistenker ikke meg for noe lureri?

;-)

Nada, ikke sånn ment;-)

Skrevet

Nada, ikke sånn ment;-)

Jeg finner aldri på noe lureri.

Skrevet

Jeg finner aldri på noe lureri.

Det vet vi godt ;-)

*jugekors*

Skrevet

Det vet vi godt ;-)

*jugekors*

En kollega ble sint etter at jeg fortalte om samboeren min, helt til jeg røpet at jeg snakket om en perserkatt.

Å LA EN PÅ TO ÅR VÆRE ALENE HJEMME!

Vanligvis lå han i vinduskarmene eller bak dørene og sov hele dagen likevel.

Skrevet

En kollega ble sint etter at jeg fortalte om samboeren min, helt til jeg røpet at jeg snakket om en perserkatt.

Å LA EN PÅ TO ÅR VÆRE ALENE HJEMME!

Vanligvis lå han i vinduskarmene eller bak dørene og sov hele dagen likevel.

Hehe, det er keinstein i et nøtteskall :-)

Skrevet

Hehe, det er keinstein i et nøtteskall :-)

Så fikk hun vite at det var en han, han var svart, han gaulet om morran, var stadig hos naboen og fikk godbiter, at mora mi gjerne ville overta han osv. Men det gikk ikke opp et lys.

Skrevet

Så fikk hun vite at det var en han, han var svart, han gaulet om morran, var stadig hos naboen og fikk godbiter, at mora mi gjerne ville overta han osv. Men det gikk ikke opp et lys.

Gi deg da! Tulling :-)

Skrevet

Gi deg da! Tulling :-)

Jeg dro den mange ganger, som instruktør på kurs med mange ukjente damer så var det visse gags som kunne gjentas i det uendelige. Med litt justeringer ble det bra. Men jeg ble lei av dem sjøl. Og bilde hadde jeg.

Skrevet

Jeg dro den mange ganger, som instruktør på kurs med mange ukjente damer så var det visse gags som kunne gjentas i det uendelige. Med litt justeringer ble det bra. Men jeg ble lei av dem sjøl. Og bilde hadde jeg.

Jeg er overbevist! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...