bibben Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg håper gårsdagen har gått greit for dere alle sammen her på dol. Jeg tenkte på alle dere som jeg kjenner i går kveld, og håpet at dagen og kvelden skulle bli god for hver og en. Mange gode ønsker for dagene som kommer. klem fra 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 takk for kort, hils den lille :-) håper du har en flott og rolig 1`ste dag. klem! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 *må lære seg å sjekke på meldinger* Er du ferig med besøkene nå, hvordan går det? Endelig over her, i morgen drar jeg nordover! 0 Siter
bibben Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 *må lære seg å sjekke på meldinger* Er du ferig med besøkene nå, hvordan går det? Endelig over her, i morgen drar jeg nordover! Kjære deg skal! Her har det gått over all forventning bra. *lettet* Jeg har tenkt masse på deg i julen. Håper turen nordover blir bra, og at du opplever en slags lettelse du også! God reise, og take care! Varm klem til deg, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.