Gjest ferskentre Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg synes at det ikke lukter noe av parfymen når en tar den på seg rett etter dusjen. Er det noen andre som har erfart det samme? Kanskje må jeg vente en stund før jeg sprayer på. Men da er det fort gjort å glemme da... 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hvis du bruker den samme parfymen lenge nok,blir du immun mot lukten.. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hvis du bruker den samme parfymen lenge nok,blir du immun mot lukten.. Vet det, men det her er nye dufter. Når en prøver i butikken så lukter de jo ganske kraftig. Og da er en jo ikke nydusjent. Får en parfymen hjem, og tar den på nydusjet hud, så lukter det liksom veldig lite. Det er derfor jeg lurte på om det var en sammenheng. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Vet det, men det her er nye dufter. Når en prøver i butikken så lukter de jo ganske kraftig. Og da er en jo ikke nydusjent. Får en parfymen hjem, og tar den på nydusjet hud, så lukter det liksom veldig lite. Det er derfor jeg lurte på om det var en sammenheng. Ok,nei ikke vet jeg 0 Siter
akicha Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Parfyme forandrer seg jo litt i lukten når den tørker på huden og blander seg med personlige stoffer på huden på en måte. Når du er nydusjet kan det hende at den lukter annerledes fordi du ikke har dine personlige lukter der allerede for de er vasket bort? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.