Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Gubban så kjeeedelig det er her inne da!! Skjerp dere folkens. Jeg prøver å vri hjerna for å finne på noe å skrive/spørre om, men hjernen er helt utlada ;-) Go' jul! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke juleferie. Drikker vin og juleøl og skal snart på vorspiel, men jeg rekker da innom dol en liten tur imellom ribba og roastbeafen. Jula er ikke bra for beltehullene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg er her jeg. Har bare vært tre timer på gamlehjemmet hos mora mi ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke juleferie. Drikker vin og juleøl og skal snart på vorspiel, men jeg rekker da innom dol en liten tur imellom ribba og roastbeafen. Jula er ikke bra for beltehullene. Godt det er noen her iallefall;-) Jeg våkna stinn i magen og så ut som jeg var tre mnd på vei. Saken ble ikke noe bedre av at vi var på julefrokost i formiddag og spiste restene etter julemiddag nå i ettermiddag. Imorgen skal vi på formiddagslunsj hos søster'n og matskapet er så fullt at vi må se å bli kvitt litt av potetgullet og sjokoladen for å få plass til mer til uka. Det er ganske ille med jul egentlig :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg er her jeg. Har bare vært tre timer på gamlehjemmet hos mora mi ) Bra du er her. Du får finne på noe å skrive om slik at jeg får sjansen til å svare ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Bra du er her. Du får finne på noe å skrive om slik at jeg får sjansen til å svare ;-) vent litt til froskens lange tråd er på nedtur ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Bra du er her. Du får finne på noe å skrive om slik at jeg får sjansen til å svare ;-) Dessuten krangler jeg på et amerikansk forum ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 vent litt til froskens lange tråd er på nedtur ;o) Hehe, det samme tenkte jeg ;-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 vent litt til froskens lange tråd er på nedtur ;o) Huff ja. ( A little respect?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Huff ja. ( A little respect?) Nemlig ) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke tatt juleferie fra DOL, men har som deg registrert at det har vært få innlegg. I tillegg er nesten alle her mer eller mindre syke. Ikke noe alvorlig, bare litt forkjølelse, feber og kvalme. Heldigvis klarte barna å holde entusiasmen og gleden oppe i går da de åpnet opp presangene De minste holdt faktisk ut til kl 2300, og det er ikke verst til å være dem. 0 Siter
gripp Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Juleferie? Det er jo i juleferien man doler for pokker. Er det noe du vil krangle om? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke tatt juleferie fra DOL, men har som deg registrert at det har vært få innlegg. I tillegg er nesten alle her mer eller mindre syke. Ikke noe alvorlig, bare litt forkjølelse, feber og kvalme. Heldigvis klarte barna å holde entusiasmen og gleden oppe i går da de åpnet opp presangene De minste holdt faktisk ut til kl 2300, og det er ikke verst til å være dem. Minsten (2 år) var helt utslått kl. 21, så da var det rett i seng. De to eldste var oppe til 22, men hadde nok holdt ut litt til dersom de fikk lov. De var iallefall trøtte nok til at vi ikke fikk noen protester på leggetida ;-) God bedring til dere! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Juleferie? Det er jo i juleferien man doler for pokker. Er det noe du vil krangle om? Jeg tenkte også at det er i feriene vi har tid til å dole, men ser ikke sånn ut ;-) Krangling er jeg ikke så god på, men du kan jo skrive et innlegg om muslimer e.l., så skal du ikke se bort fra at kranglelysta kommer *hehe* 0 Siter
gripp Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg tenkte også at det er i feriene vi har tid til å dole, men ser ikke sånn ut ;-) Krangling er jeg ikke så god på, men du kan jo skrive et innlegg om muslimer e.l., så skal du ikke se bort fra at kranglelysta kommer *hehe* Jeg er ikke så opptatt av muslimer, men synes det bør påtales når islamistenes klakkører - kvinneskjendernes sympatisører - vier sine grimme tryner her på dol. 0 Siter
stone Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei togli:-) Noe du vil snakke om? Vi kan ta det på det hemmelige chatterommet som bare vi to vet om! *s* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg er ikke så opptatt av muslimer, men synes det bør påtales når islamistenes klakkører - kvinneskjendernes sympatisører - vier sine grimme tryner her på dol. Jeg nevnte muslimer kun fordi jeg tror det er der vi to kunne fått til en krangel. Andre saker er vi visst ganske enige om ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei togli:-) Noe du vil snakke om? Vi kan ta det på det hemmelige chatterommet som bare vi to vet om! *s* Oh, hvilket chatterom? *uskyldig* 0 Siter
stone Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Oh, hvilket chatterom? *uskyldig* Ops, trodde du husket det...... men nå har jeg også glemt det......huff.....den alderen..... 0 Siter
gripp Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg nevnte muslimer kun fordi jeg tror det er der vi to kunne fått til en krangel. Andre saker er vi visst ganske enige om ;-) Jeg tror ikke vi hadde blitt så uenige om muslimer heller. Du er neppe tilhenger av patriarkalsk undertrykking, vold, fattigdom og terror. Så jeg antar vi blir enige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.