Gå til innhold

Har alle tatt juleferie fra DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubban så kjeeedelig det er her inne da!! Skjerp dere folkens. Jeg prøver å vri hjerna for å finne på noe å skrive/spørre om, men hjernen er helt utlada ;-)

Go' jul!

Skrevet

Jeg har ikke juleferie. Drikker vin og juleøl og skal snart på vorspiel, men jeg rekker da innom dol en liten tur imellom ribba og roastbeafen.

Jula er ikke bra for beltehullene. :)

Skrevet

Jeg er her jeg. Har bare vært tre timer på gamlehjemmet hos mora mi :o)

Skrevet

Jeg har ikke juleferie. Drikker vin og juleøl og skal snart på vorspiel, men jeg rekker da innom dol en liten tur imellom ribba og roastbeafen.

Jula er ikke bra for beltehullene. :)

Godt det er noen her iallefall;-)

Jeg våkna stinn i magen og så ut som jeg var tre mnd på vei. Saken ble ikke noe bedre av at vi var på julefrokost i formiddag og spiste restene etter julemiddag nå i ettermiddag. Imorgen skal vi på formiddagslunsj hos søster'n og matskapet er så fullt at vi må se å bli kvitt litt av potetgullet og sjokoladen for å få plass til mer til uka. Det er ganske ille med jul egentlig :-(

Skrevet

Jeg er her jeg. Har bare vært tre timer på gamlehjemmet hos mora mi :o)

Bra du er her. Du får finne på noe å skrive om slik at jeg får sjansen til å svare ;-)

Skrevet

Bra du er her. Du får finne på noe å skrive om slik at jeg får sjansen til å svare ;-)

vent litt til froskens lange tråd er på nedtur ;o)

Skrevet

Dessuten krangler jeg på et amerikansk forum ;o)

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg ;-)

Skrevet

Huff ja. ( A little respect?)

Skrevet

Jeg har ikke tatt juleferie fra DOL, men har som deg registrert at det har vært få innlegg. I tillegg er nesten alle her mer eller mindre syke. Ikke noe alvorlig, bare litt forkjølelse, feber og kvalme. Heldigvis klarte barna å holde entusiasmen og gleden oppe i går da de åpnet opp presangene :) De minste holdt faktisk ut til kl 2300, og det er ikke verst til å være dem.

Skrevet

Juleferie? Det er jo i juleferien man doler for pokker. Er det noe du vil krangle om?

Skrevet

Jeg har ikke tatt juleferie fra DOL, men har som deg registrert at det har vært få innlegg. I tillegg er nesten alle her mer eller mindre syke. Ikke noe alvorlig, bare litt forkjølelse, feber og kvalme. Heldigvis klarte barna å holde entusiasmen og gleden oppe i går da de åpnet opp presangene :) De minste holdt faktisk ut til kl 2300, og det er ikke verst til å være dem.

Minsten (2 år) var helt utslått

kl. 21, så da var det rett i seng. De to eldste var oppe til 22, men hadde nok holdt ut litt til dersom de fikk lov. De var iallefall trøtte nok til at vi ikke fikk noen protester på leggetida ;-)

God bedring til dere!

Skrevet

Juleferie? Det er jo i juleferien man doler for pokker. Er det noe du vil krangle om?

Jeg tenkte også at det er i feriene vi har tid til å dole, men ser ikke sånn ut ;-)

Krangling er jeg ikke så god på, men du kan jo skrive et innlegg om muslimer e.l., så skal du ikke se bort fra at kranglelysta kommer *hehe*

Skrevet

Jeg tenkte også at det er i feriene vi har tid til å dole, men ser ikke sånn ut ;-)

Krangling er jeg ikke så god på, men du kan jo skrive et innlegg om muslimer e.l., så skal du ikke se bort fra at kranglelysta kommer *hehe*

Jeg er ikke så opptatt av muslimer, men synes det bør påtales når islamistenes klakkører - kvinneskjendernes sympatisører - vier sine grimme tryner her på dol.

Skrevet

Hei togli:-)

Noe du vil snakke om? Vi kan ta det på det hemmelige chatterommet som bare vi to vet om! *s*

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av muslimer, men synes det bør påtales når islamistenes klakkører - kvinneskjendernes sympatisører - vier sine grimme tryner her på dol.

Jeg nevnte muslimer kun fordi jeg tror det er der vi to kunne fått til en krangel. Andre saker er vi visst ganske enige om ;-)

Skrevet

Hei togli:-)

Noe du vil snakke om? Vi kan ta det på det hemmelige chatterommet som bare vi to vet om! *s*

Oh, hvilket chatterom?

*uskyldig*

Skrevet

Oh, hvilket chatterom?

*uskyldig*

Ops, trodde du husket det......

men nå har jeg også glemt det......huff.....den alderen.....

Skrevet

Jeg nevnte muslimer kun fordi jeg tror det er der vi to kunne fått til en krangel. Andre saker er vi visst ganske enige om ;-)

Jeg tror ikke vi hadde blitt så uenige om muslimer heller.

Du er neppe tilhenger av patriarkalsk undertrykking, vold, fattigdom og terror.

Så jeg antar vi blir enige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...