Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nyttårsselskap og trenger oppskrift på en god "velkomstdrink". Noen forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

På nyttårsaften ville jeg stått klar med champagne til gjestene;)

Skrevet

Blue Temptation:

2,5cl Bols Blue

2,0cl Pisang Ambon

1,0cl Bols Crème de Bananes

0,5cl Absolut Vodka

1,0cl frisk fløte

Pynt: appelsinskall, friske bær, mint

Skrevet

En flaske vargtass, et par flasker hvitvin og/eller champagne, noen flasker mozell. :D Smakes til med litt diverse. Kanskje litt ekstra vodka. Spørs hvor fulle folk skal bli. ;)

Tror det var det vi fikk, på den festen vi aldri kommer til å huske. :P

Skrevet

Hvorfor ikke gjøre det helt enkelt. Kjøp Martini Asti, lett sprudlende hvitvin uten for mange prosenter. Da beholder du gjestene i litt finere form.

Annonse

Skrevet

Blue Temptation:

2,5cl Bols Blue

2,0cl Pisang Ambon

1,0cl Bols Crème de Bananes

0,5cl Absolut Vodka

1,0cl frisk fløte

Pynt: appelsinskall, friske bær, mint

Dæggern jeg har alt dette jeg jo!

Kanskje lage seg en sånn en *sikle*

Gjest Underskrift
Skrevet

Siden det er nyttårsaften, ville jeg helt klart servert champagne til gjestene når di kom.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hvorfor ikke gjøre det helt enkelt. Kjøp Martini Asti, lett sprudlende hvitvin uten for mange prosenter. Da beholder du gjestene i litt finere form.

Martini Asti smaker jo sukkevarnn, helt forferdelig,

Skrevet

Der er jeg ikke helt enig. Det finnes ting som er værre (og mye bedre). Jeg synes den kan være grei til en liten velkomstdrink.

Skrevet

I blant serverer vi "Marinella" som velkomstdrink. Det er en fruktbitter, serveres kald og gjerne med en coctailbær i. Enkelt og greit.

Skrevet

Støttes!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...