Gå til innhold

Ukjente bilder legger seg ved vedlegg i outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget nå at når jeg sender bilder som vedlegg på outlooken så blir det med en hel masse bilder som ligger på sider jeg har vært ute på, på nettet. Men som vedlegg har jeg kanskje lagt til 2-3 bilder og når jeg da trykker "neste" vises altså alle disse web-bildene.

Dette synes jeg svært lite om, er det noen som vet hvordan jeg kan unngå å gjøre det??

Skrevet

At de vises når du trykker "neste" betyr bare at de ligger i samme mappe på pcen, ikke at de også blir sendt.

Skrevet

At de vises når du trykker "neste" betyr bare at de ligger i samme mappe på pcen, ikke at de også blir sendt.

Jeg ble så usikker på akkurat dette, at jeg opprettet en e-mail adresse på yahoo nå og der ble alle disse ukjente bildene vist ja...

Selv om jeg kun sendte 3 av mine julebilder.

Skrevet

Jeg ble så usikker på akkurat dette, at jeg opprettet en e-mail adresse på yahoo nå og der ble alle disse ukjente bildene vist ja...

Selv om jeg kun sendte 3 av mine julebilder.

Ja men de vises i en temp-katalog, og når du åpner en fil fra denne katalogen og trykker på neste i bildeprogrammet får du se neste bilde i katalogen.

Du må nok teste på en annen pc for å se hvordan det funker.

Skrevet

Dette er bilder fra midlertidige internettfiler. De blir ikke sendt videre til andre. Det er bilder som ligger inne på din egen pc.

Skrevet

Dette er bilder fra midlertidige internettfiler. De blir ikke sendt videre til andre. Det er bilder som ligger inne på din egen pc.

Ok. Så det vil si at de kun ser de bildene jeg sendte og da evt. bilder som måtte ligge på den pc`n de åpner e-mailen på..?

Skrevet

Ja men de vises i en temp-katalog, og når du åpner en fil fra denne katalogen og trykker på neste i bildeprogrammet får du se neste bilde i katalogen.

Du må nok teste på en annen pc for å se hvordan det funker.

Ok. Vet du hvor jeg går for å kunne hindre at pc`n lagrer disse bildene?

Skrevet

Ok. Så det vil si at de kun ser de bildene jeg sendte og da evt. bilder som måtte ligge på den pc`n de åpner e-mailen på..?

Ja, hvis de trykker "neste" slik som du gjør etter å ha sett bildene, så får de bilder fra sine egne internettfiler.

Skrevet

Ja, hvis de trykker "neste" slik som du gjør etter å ha sett bildene, så får de bilder fra sine egne internettfiler.

Takker. Det var til god hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...