Gjest lures det på Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Har siden fredag hatt feber og verket i kroppen.Tar anbefalt dose parcet. Ikke forkjølet ellers (var det for 3 uker siden). Men er litt tett i brystet og hoster. Litt paranoid for lungebetennelse... Noen som vet om dette er noe "som går"??? Det er sånn influensa aktig. Bortsett fra at influensaen ikke har kommet ennå. 0 Siter
sheba Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 alle tre ungene her i huset er forkjølet, 14 åringen har det som du beskriver det:) de to andre trenger bare nesespray og er ellers i god form, men 14 åringen drar med seg dyna overalt og er ikke i form... 0 Siter
Gjest ja noe som går tror jeg Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Ja her hos oss går det mye feber uten noe mer, unntatt slapphet og ikke helt i form. Begge barna har hatt det. Så det er noe som går, sikkert et virus av en eller annen slag. Tok ca 1 uke før feberen var helt borte. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Her går det feber, kvalme, hodepine, diare...alt som er mulig å få. Noen får det ene og noen det andre, mens noen får alt på en gang :-( Vi er ikke syke!! *bank i bordet* 0 Siter
Line Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Influensaen har nok kommet ja... jeg fikk influensa for første gang etter å ha tatt influensavaksine! Patetisk, eller hur? Hehe... God bedring! 0 Siter
Gjest kjipt, men nå blir det bedre Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Influensaen har nok kommet ja... jeg fikk influensa for første gang etter å ha tatt influensavaksine! Patetisk, eller hur? Hehe... God bedring! Det var visst lungebetennelse jeg hadde fått :-( 0 Siter
Gjest kjipt, men nå blir det vel snart bra Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Ja her hos oss går det mye feber uten noe mer, unntatt slapphet og ikke helt i form. Begge barna har hatt det. Så det er noe som går, sikkert et virus av en eller annen slag. Tok ca 1 uke før feberen var helt borte. Var visst lungebetennelse jeg hadde fått :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.