Gå til innhold

Fenalår utgått på dato . halvannen uke etter at det er kjøpt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte et fenalår og gav bort til søsteren min i julen.. nå sier hun at det står at det er gått ut på dato??? Vi kjøpte det for halvannen uke siden på ULTRA.. det kan da ikke være mulig?? Har ikke Ultra bra matvarer???

er det kort utløpsdato på fenalår???

Skrevet

sånne ting skal vel holde seg lenge??

Det er det jeg trodde også..

Samboeren til søsteren min jobber i en matkjede og han ble jo litt skuffet da han så at fenalåret var gått ut på dato

Skrevet

Er det 2006 eller 2007?

Ikke dumt spm,, jeg får ringe de i morgen og høre om de kan sjekke det litt nøyere..

Fenalåret kostet 450,- så det vær ikke være utgått på dato. da blir jeg rimelig sur når jeg skal troppe opp på ULTRA for å konfrontere de :-(

Skrevet

Jeg vil tro at det ikke er en definitiv utløpsdato, men en best-før-dato på fenalår. Og jeg kan umulig tenke meg at fenalår halvannen uke over en slik dato er skjemt på noe vis.

Men om dere føler for det, så gå tilbake til Ultra og klag, be om å få ny vare.

Skrevet

Samboeren til søsteren min jobber i en matkjede og han ble jo litt skuffet da han så at fenalåret var gått ut på dato

fenalåret må ha ligget der ganske lenge da.. om det er gått ut på dato

:/

Skrevet

var ikke produksjonsdato da?

Skrevet

var ikke produksjonsdato da?

nei, det var visst ikke produksjonsdato.. det var det vi hadde håpet på at det var..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...