Gå til innhold

Gikk rett på snørra...!!!

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her å bare gråter, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? Kolapset fullstendig i går - klarte ikke gjennomføre julaften med overgriper der.Jeg skuffet min familie big time.Dette vil ingen ende ta, jeg vil ikke mer.Samtidig føler jeg meg så fordømt ensom.Ringte ei venninne for å prøve å prate med noen og hun ønsket ikke forholde seg til det.Hun ønsker ikke se meg så knekt for det gjør henne for vondt...! Hva gjør man???

Ikke kan jeg drikke meg full heller.....hjelp!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259523-gikk-rett-p%C3%A5-sn%C3%B8rra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære stålpa!!!

Ingen, ingen i hele verden har rett til å kreve at du skal være i samme rom som din overgriper, langt mindre feire jul!! Jeg blir så sint når jeg leser det!

Jeg vet at det er sånn for mange. Er så velsignet "heldig" at den drittsekken ikke er i familien. Hadde alldri klart det, og de SKAL ikke kreve det av deg!

Vet du har snakke om smi før, har du noe kontakt med dem?

Tenker masse på deg i kveld stålpa!!

Kjære, kjære stålpa!!!

Ingen, ingen i hele verden har rett til å kreve at du skal være i samme rom som din overgriper, langt mindre feire jul!! Jeg blir så sint når jeg leser det!

Jeg vet at det er sånn for mange. Er så velsignet "heldig" at den drittsekken ikke er i familien. Hadde alldri klart det, og de SKAL ikke kreve det av deg!

Vet du har snakke om smi før, har du noe kontakt med dem?

Tenker masse på deg i kveld stålpa!!

Takk for svar.

Det er lenge siden jeg sist var på SMI,føler liksom at jeg ikke har overskudd til det nå. Er helt tom for energi.

Føler at je må stille opp for familien pga niesene mine,vil kontrollere at det ikke skjer dem noe.

Jeg føler at de rakner for meg - tenker på å skade meg selv for å lette på trykket. Det er et kjempe nederlag,har ikke skadet meg selv på over et år. Faen skal det ingen end ta!

Takk for svar.

Det er lenge siden jeg sist var på SMI,føler liksom at jeg ikke har overskudd til det nå. Er helt tom for energi.

Føler at je må stille opp for familien pga niesene mine,vil kontrollere at det ikke skjer dem noe.

Jeg føler at de rakner for meg - tenker på å skade meg selv for å lette på trykket. Det er et kjempe nederlag,har ikke skadet meg selv på over et år. Faen skal det ingen end ta!

Det kan jeg forstå, at du vil bekytte dem! Men ikke slå deg selv i hodet for at du ikke fikser å feire med han.

Har du noe som hjelper? Gå en tur, sjokolade? Skulle ønske jeg kunne vært hos deg nå!

Gjest Underskrift

Stakkars deg. Din familie skal i alle fall ikke føle at du har sviktet dem big time, hvem sviktet hvem først.

Det er helt utrolig at du i det hele tatt har styrken til og møte opp noen sekunder.

Har ingen trøstende ord, men mange tanker går til deg.

*juleklemmer*

Det kan jeg forstå, at du vil bekytte dem! Men ikke slå deg selv i hodet for at du ikke fikser å feire med han.

Har du noe som hjelper? Gå en tur, sjokolade? Skulle ønske jeg kunne vært hos deg nå!

Takk for svar og støtte.

Prøvde å prate med venninnen min men hun takler det ikke.Spise hjelper ikke, jeg bare kaster opp.

Må bare klare å løfte meg igjen, det er jo det vi må hele tiden må-finne frem krefter vi egentlig ikke har for å overleve skader psyke mennesker har påført oss.Hvorfor må vi være så fordømt flinke,hva er poenget?Jeg vil bare ha fri,hvile-og for en gang skyld slippe å være redd.

Unnskyld negative tanker-jeg har bare så vondt...!

Annonse

Stakkars deg. Din familie skal i alle fall ikke føle at du har sviktet dem big time, hvem sviktet hvem først.

Det er helt utrolig at du i det hele tatt har styrken til og møte opp noen sekunder.

Har ingen trøstende ord, men mange tanker går til deg.

*juleklemmer*

tusen takk for svar og støtte i desperasjonen.

Takk for svar og støtte.

Prøvde å prate med venninnen min men hun takler det ikke.Spise hjelper ikke, jeg bare kaster opp.

Må bare klare å løfte meg igjen, det er jo det vi må hele tiden må-finne frem krefter vi egentlig ikke har for å overleve skader psyke mennesker har påført oss.Hvorfor må vi være så fordømt flinke,hva er poenget?Jeg vil bare ha fri,hvile-og for en gang skyld slippe å være redd.

Unnskyld negative tanker-jeg har bare så vondt...!

Jeg vet.. Bare si de her, de vonde tankene. Det går bra!

Jeg vet.. Bare si de her, de vonde tankene. Det går bra!

Huff, det er snilt av deg,men jeg skal ikke overkjøre deg.Det er typisk at de kristiske nedturene kommer under høytider da leger og psykologer er utilgjengelige.

Er ekstra overfølsom siden jeg er gravid tror jeg - er usikker og redd for barnet sin fremtid.Ingen, og jeg mener ingen skal få gjøre barnet mitt noe-da tror jeg at jeg er i stand til å drepe.Tenk om barnefaren har rett - at jeg ikke er sterk nok til å kjempe mot han for barnet? Jeg kan ikke skjule graviditeten mye lenger og vet det blir et helvete da det blir kjent.

Hjelp meg fra meg selv....

Huff, det er snilt av deg,men jeg skal ikke overkjøre deg.Det er typisk at de kristiske nedturene kommer under høytider da leger og psykologer er utilgjengelige.

Er ekstra overfølsom siden jeg er gravid tror jeg - er usikker og redd for barnet sin fremtid.Ingen, og jeg mener ingen skal få gjøre barnet mitt noe-da tror jeg at jeg er i stand til å drepe.Tenk om barnefaren har rett - at jeg ikke er sterk nok til å kjempe mot han for barnet? Jeg kan ikke skjule graviditeten mye lenger og vet det blir et helvete da det blir kjent.

Hjelp meg fra meg selv....

Ja, det kriser seg lettere da! Ramlet litt sammen her selv, men nå går bedre igjen! Opp og ned i turbotempo..

Blir nok mer følsom når du er gravid ja, masse hormoner! Men du - ingen kommer til å få skade barnet ditt! Som du selv sier, da er man i stand til å drepe. Ikke hør på denne barnefaren.

Ja, det kriser seg lettere da! Ramlet litt sammen her selv, men nå går bedre igjen! Opp og ned i turbotempo..

Blir nok mer følsom når du er gravid ja, masse hormoner! Men du - ingen kommer til å få skade barnet ditt! Som du selv sier, da er man i stand til å drepe. Ikke hør på denne barnefaren.

Hei Skal

Håper det går bedre med deg. Unnskyld så mye om min krise vippet deg ned.

Tenker masse på deg!

Jeg må i middag hos tanten min nå i etttermiddag - og bare ber om at jeg klarer å bite alt i meg!!!

Ta var på deg.

Klem

Hei Skal

Håper det går bedre med deg. Unnskyld så mye om min krise vippet deg ned.

Tenker masse på deg!

Jeg må i middag hos tanten min nå i etttermiddag - og bare ber om at jeg klarer å bite alt i meg!!!

Ta var på deg.

Klem

Takk i lige! Og nei, var ikke din krise som vippet meg ned, klarte det helt selv..

Håper det har gått bra med deg i dag. Ferdig med julens siste familiebesøk her, det er iallfall noe!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...