Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når papiravisene kommer ut igjen? I morgen eller på torsdag?

Gjest Underskrift
Skrevet

De kom på julaften, og i dag tirsdag.

Jeg tror ikke aftenposten kommer før i morgen.

Jeg måtte ut og sjekke nå, og har ikke fått den i postkassen i alle fall.

Mulig man kan få kjøpt dagblad/vg, det vet jeg ingen ting om, men jeg trodde virkelig at alle aviser var først i morgen, men det er bare ut fra eget hode, altså;o)

God jul fra

Skrevet

Jeg tror ikke aftenposten kommer før i morgen.

Jeg måtte ut og sjekke nå, og har ikke fått den i postkassen i alle fall.

Mulig man kan få kjøpt dagblad/vg, det vet jeg ingen ting om, men jeg trodde virkelig at alle aviser var først i morgen, men det er bare ut fra eget hode, altså;o)

God jul fra

ap aner jeg ingenting om, men vg og dagbladet er i salg i dag :0)

Gjest Underskrift
Skrevet

ap aner jeg ingenting om, men vg og dagbladet er i salg i dag :0)

Herlig!!!!

Skrevet

Herlig!!!!

Ingen abonnementsaviser i Oslo i dag, bare løssalg. Vi har altså verken fått Aftenposten, Dagsavisen eller Klassekampen i postkassa, men får dem i morgen.

Gjest Underskrift
Skrevet

Ingen abonnementsaviser i Oslo i dag, bare løssalg. Vi har altså verken fått Aftenposten, Dagsavisen eller Klassekampen i postkassa, men får dem i morgen.

Men blir di gitt ut i dag?

Så du mener at jeg får dagens aftenposten/Finansavisen i postkassen i morgen, sånn at jeg får dobbelt???

Eller mener du at det ikke er aviser derfra i dag, men i fra i morgen, sånn jeg trodde?

MVH

Skrevet

Men blir di gitt ut i dag?

Så du mener at jeg får dagens aftenposten/Finansavisen i postkassen i morgen, sånn at jeg får dobbelt???

Eller mener du at det ikke er aviser derfra i dag, men i fra i morgen, sånn jeg trodde?

MVH

Avisene som kommer i dag er kun løssalg. Du får dem ikke i postkassen, verken i dag eller i morgen. Men du får morgendagens avis i postkassen, da.

Skrevet

Eg fikk ved ein feiltagelse kjøpt dagens avis, 26.12.06 i kiosken på julafta.

Så eg trur ikkje det står så mykje nytt i avisene i dag.Dama som jobba der sa ho hadde fått den fredagen.

Da eg spurte fikk eg den for julafta og, ho hadde berre sett ut feil.

Gjest Underskrift
Skrevet

Avisene som kommer i dag er kun løssalg. Du får dem ikke i postkassen, verken i dag eller i morgen. Men du får morgendagens avis i postkassen, da.

OK. Det var det jeg trodde også.

*forvirret*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...