foi Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Noen som vet når papiravisene kommer ut igjen? I morgen eller på torsdag? 0 Siter
Gjest aviser Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 De kom på julaften, og i dag tirsdag. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 De kom på julaften, og i dag tirsdag. Jeg tror ikke aftenposten kommer før i morgen. Jeg måtte ut og sjekke nå, og har ikke fått den i postkassen i alle fall. Mulig man kan få kjøpt dagblad/vg, det vet jeg ingen ting om, men jeg trodde virkelig at alle aviser var først i morgen, men det er bare ut fra eget hode, altså;o) God jul fra 0 Siter
Gjest aviser Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jeg tror ikke aftenposten kommer før i morgen. Jeg måtte ut og sjekke nå, og har ikke fått den i postkassen i alle fall. Mulig man kan få kjøpt dagblad/vg, det vet jeg ingen ting om, men jeg trodde virkelig at alle aviser var først i morgen, men det er bare ut fra eget hode, altså;o) God jul fra ap aner jeg ingenting om, men vg og dagbladet er i salg i dag :0) 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 ap aner jeg ingenting om, men vg og dagbladet er i salg i dag :0) Herlig!!!! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Herlig!!!! Ingen abonnementsaviser i Oslo i dag, bare løssalg. Vi har altså verken fått Aftenposten, Dagsavisen eller Klassekampen i postkassa, men får dem i morgen. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Ingen abonnementsaviser i Oslo i dag, bare løssalg. Vi har altså verken fått Aftenposten, Dagsavisen eller Klassekampen i postkassa, men får dem i morgen. Men blir di gitt ut i dag? Så du mener at jeg får dagens aftenposten/Finansavisen i postkassen i morgen, sånn at jeg får dobbelt??? Eller mener du at det ikke er aviser derfra i dag, men i fra i morgen, sånn jeg trodde? MVH 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Men blir di gitt ut i dag? Så du mener at jeg får dagens aftenposten/Finansavisen i postkassen i morgen, sånn at jeg får dobbelt??? Eller mener du at det ikke er aviser derfra i dag, men i fra i morgen, sånn jeg trodde? MVH Avisene som kommer i dag er kun løssalg. Du får dem ikke i postkassen, verken i dag eller i morgen. Men du får morgendagens avis i postkassen, da. 0 Siter
Gjest biaa Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Eg fikk ved ein feiltagelse kjøpt dagens avis, 26.12.06 i kiosken på julafta. Så eg trur ikkje det står så mykje nytt i avisene i dag.Dama som jobba der sa ho hadde fått den fredagen. Da eg spurte fikk eg den for julafta og, ho hadde berre sett ut feil. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Avisene som kommer i dag er kun løssalg. Du får dem ikke i postkassen, verken i dag eller i morgen. Men du får morgendagens avis i postkassen, da. OK. Det var det jeg trodde også. *forvirret* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.