Gå til innhold

Raset i tunnellen på e18 i natt

Anbefalte innlegg

ilene1365380268
Skrevet

"Politiet tror ikke det er biler eller mennsker.."

Politiet HÅPER at det ikke er biler inne i raset.....vil jeg heller tro...

Gjest Underskrift
Skrevet

"Politiet tror ikke det er biler eller mennsker.."

Politiet HÅPER at det ikke er biler inne i raset.....vil jeg heller tro...

Men da har di sikkert heller ingen savnet.

Har snakket med noen i som jobber i avisen, og i følge di er det ingen savnede, som kan knyttes enda.

Uff, jeg skal kjøre den veien etterpå, forferdelig at slik kan skje, også i en så ny tunnell da.

MVH

Gjest ferskentre
Skrevet

Uff..

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142479

Det blir bare værre og værre....

Politiet sier at det allikevel ikke er noe de kan gjøre for de som evntuelt skulle ligge under steinraset!!!! De er liksom garantert døde. Hææææ??? Det var da overlevende både etter Twin Towers og etter mange forferdelige jordskjelv jorden rundt. Og det etter mange dager.

Skrevet

Politiet sier at det allikevel ikke er noe de kan gjøre for de som evntuelt skulle ligge under steinraset!!!! De er liksom garantert døde. Hææææ??? Det var da overlevende både etter Twin Towers og etter mange forferdelige jordskjelv jorden rundt. Og det etter mange dager.

De kan ikke gjøre noe, fordi det raste fremdeles, og det selvsagt er livfarlig å gå inn dit. Hva skal fjerne stenene som har falt ned?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...