Gå til innhold

hvor mange enslige sokker har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 10 enslige sokker i en pose. Tør ikke å kaste dem da jeg håper at partneren deres dukker opp i løpet av året.

Hvor mange enslige sokker har dere?

Skrevet

Veldig, veldig, veldig, veldig mange fleire enn deg. Mest gemalen sine, og nokre barnesokkar i tillegg.

Om dei ikkje snart får seg ein make, så permitterer eg dei. Eg har hatt ein søt liten sokk liggande einsleg i mange år, den kasta eg i forrige veke. Har ikkje maken dukka opp etter 4 flyttingar, når skal den da dukke opp? Eg meiner, det får vere grenser for samling, til og med for meg.

Gjest Underskrift
Skrevet

Åhhh, det har jeg ikke telt.

MANGE, det er sikkert og vist.

Skrevet

Åhhh, det har jeg ikke telt.

MANGE, det er sikkert og vist.

Jeg håper det snart blir mote å gå med to forskjellige sokker på bena;)

Gjest ferskentre
Skrevet

Jeg har blitt flink til å kaste de 'single' ganske kjapt nå. Så nå har jeg bare to. Og sp er jeg så lur at jeg kjøper samme type sokker hele tiden. En type eller farge for hvert familiemedlem. Da vet jeg alltid hvem sin sokker det er. Og blir det en singel så kommer det snart en singel til. Og, vips, de to single blir et lykkelig par.

Skrevet

Jeg har bare 1.

Mannen min er flink til å hekte de skitne sokkene før han kaster de i skittentøyskurven

og jeg hekter de sammen med en liten dingst før jeg vasker putter de i vaskemaskinen.

Gjest ferskentre
Skrevet

Jeg har blitt flink til å kaste de 'single' ganske kjapt nå. Så nå har jeg bare to. Og sp er jeg så lur at jeg kjøper samme type sokker hele tiden. En type eller farge for hvert familiemedlem. Da vet jeg alltid hvem sin sokker det er. Og blir det en singel så kommer det snart en singel til. Og, vips, de to single blir et lykkelig par.

Det her med bare like sokker gjelder selvfølgelig bare den mannlige del av husholdet. hehe... Husfruen selv har alle varianter, alle farger og alle materialkvaliteter i en salig blanding. Så hos meg er det bare å kaste de single. Ikke noen vits i å vente på en match her nei!

Gjest Debra irl
Skrevet

Maaaaaaaaaaange. Flaut mange. Jeg vet hvor mange, men det tør jeg ikke si. Men det er over 30.

Skjønner ikke at jeg ikke bare hiver dem......

Skrevet

Maaaaaaaaaaange. Flaut mange. Jeg vet hvor mange, men det tør jeg ikke si. Men det er over 30.

Skjønner ikke at jeg ikke bare hiver dem......

Det er jo ikke bare-bare å kaste en enslig sokk. Jeg i allefall er helt sikker på at partneren dukker opp da..

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg håper det snart blir mote å gå med to forskjellige sokker på bena;)

STILIG!!!

Da blir jeg veldig moteriktig fort:o)

Skrevet

Har en eske i et skap på vaskerommet, blåde, svarte, grå, hvite, med og uten tegninger :)

Aner ikke hvor mange.

Håper brødrene skal dukke opp etterhvert jeg også.

Noen ganger dukker det opp en bror i en annen vaskehaug, han har gjemt seg i et bukseben eller noe, en og annen sjelden gang finner jeg en bror i et dynetrekk eller noe, de fleste familiemedlemmene finner jeg ikke.

Når nye brødre kommer til så tar vi oss alltid en tur innom denne esken for å se etter like familiemedlemmer.

Er en ganske håpløs oppgave det der har jeg funnet ut.

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_
Skrevet

ingen . . . jeg hiver konsekvent enklinger. Sokker er billig.

Skrevet

Jeg har ingen (som jeg vet om)for øyeblikket, for jeg kaster dem fortløpende. Gemalen derimot, han har temmelig mange. Det er to grunner til det, tror jeg; 1) han er ikke helt fortrolig med fenomenet "skittentøykurv", så sokkene ligger og slenger rundt og under senga helt til jeg finner dem, og 2) jeg syns liksom ikke _jeg_ kan kaste hans sokker (men noen ganger gjør jeg det likevel:P)

Så sånn er det:)

Gjest Piet Hein (by way of Zarine)
Skrevet

Det er jo ikke bare-bare å kaste en enslig sokk. Jeg i allefall er helt sikker på at partneren dukker opp da..

Trøste-GRUK:

Den,

som taber

sin ene handske,

er heldig

i forhold til dén,

som taber

den ene,

kasserer

den anden...

og finder

den første

igen

Skrevet

Jeg har ingen (som jeg vet om)for øyeblikket, for jeg kaster dem fortløpende. Gemalen derimot, han har temmelig mange. Det er to grunner til det, tror jeg; 1) han er ikke helt fortrolig med fenomenet "skittentøykurv", så sokkene ligger og slenger rundt og under senga helt til jeg finner dem, og 2) jeg syns liksom ikke _jeg_ kan kaste hans sokker (men noen ganger gjør jeg det likevel:P)

Så sånn er det:)

Ja, det er nok litt av same årsaken til at gemalen min har så mange singelsokkar her og der. Om dei hadde havna i kleskorga med dei same han tok dei av, ville det nok vore betydeleg færre ;-)

Gjest bruker ikke sokker
Skrevet

Ingen. Ettersom jeg bare bruker kompresjonsstrømper, passer jeg på å kjøpe helt like både i farge og type. Da har jeg alltid par, uansett om den ene blir ødelagt. Og siden disse strømpene koster nærmere 600,- kroner paret, er jeg svært nøye med at ingen av dem forsvinner.

punky brewster
Skrevet

jeg har null, har aldri i hele mitt liv hatt noen enslige sokker, er ordensmenneske og kontrollfrik:)

punky brewster
Skrevet

gubben kan få rosa kanskje:) trudde alle ville ha sorte sokker, så kan bli litt vanskkelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...