Gå til innhold

hvor mange enslige sokker har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen. Ettersom jeg bare bruker kompresjonsstrømper, passer jeg på å kjøpe helt like både i farge og type. Da har jeg alltid par, uansett om den ene blir ødelagt. Og siden disse strømpene koster nærmere 600,- kroner paret, er jeg svært nøye med at ingen av dem forsvinner.

Å hjelp... og eg syns det er nok med ca 200 for mine (billigste pris) støttestrømper. Ok, ikkje nok hold i dei, kompresjon hadde sikkert vore betre, men FOR ein pris! Om dei da går sund like fort som mine så hadde eg blitt bankerott på ein månad eller to.

Kor lenge held eit par, vanlegvis?

Skrevet

det er så mange at jeg ikke gidder telle dem en gang... Har en liten mistanke om at vaskemaskinen "spiser" sokker, for etter vask har jeg ofte problem med å finne par igjen. Så lenge sokkene har samme farge (sånn omtrent da..) så går det greit å bruke

Gjest same procedure
Skrevet

Det er ikke noe stort problem hos meg, for jeg kjøper stort sett helt makne sokker (svarte) og om jeg mister et par stykker så gjørd et ikke så mye, for jeg kan matche dem med hvilken som helst av de andre.

Caloni Makaroni
Skrevet

jeg har null, har aldri i hele mitt liv hatt noen enslige sokker, er ordensmenneske og kontrollfrik:)

Jammen det spiller da ingen rolle om man er kontrollfreak om det er vaskemaskinen som spiser sokkene? :o For det gjør min! :D

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg kjøper stort sett sokker på Lindex/H&M etc., mørke med et eller annet lite motiv på øverst. Så når jeg mister en sokk, så kombinerer jeg den bare med en annen enslig en. Og så lar jeg være å bruke dem om jeg går i annet enn langbukser ;)

Gjest ferskentre
Skrevet

gubben kan få rosa kanskje:) trudde alle ville ha sorte sokker, så kan bli litt vanskkelig

Det går i grått og sort til mannebeina her i huset også. Men de har hver sine favoritter, så det er lett å se forskjell heldigvis.

Skrevet

Ingen. Løsningen på problemet er enkel.

Jeg var lei av single sokker, samt å finne matchende sokker når de skulle i klesskapet.

Jeg kastet alle sokkene jeg hadde og kjøpte 40 par med like sokker. Forsvinner en har det ingenting å si. De 79 gjenværende er uansett like og det er ikke noe problem å finne et par.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...