Gjest Julekurven Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Ribba ble stekt på julaften. Vi skal bort på middagde neste dagene. Kan vi varme opp ribba igjen på fredag, eller blir det for lenge? 0 Siter
Nellie Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Kan du ikke fryse den i mellomtiden da? Så er du sikker på at du ikke får skjemt mat. 0 Siter
Zarine Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Her går det i kald ribbe til frukost i juledagane, men om eg skulle hatt ribbe til middag ein dag, og hadde steikt ho på førehand til å varme opp, ville eg ALDRI hatt ho så lenge i kjøleskapet. Ikkje når eg visste på førehand at det ville bli så mange dagar. (At slikt skjer pga omstende, det kan jo hende iblant.) Den burde nok vore fryst med det same den var kald, men gjer det no med det same, du *kan* risikere ein ikkje fullt så delikat ribbemiddag om du berre lar ho stå i kjøleskapet framover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.