Gå til innhold

Hvordan bytte verktøylinje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man bort en verktøylinje man ikke vil ha?

Hadde først Yahoo verktøylinja,men ville heller ha Google. Den er på plass, men Yahoo-linja vil ikke forsvinne. Hver gang må jeg høyreklikke og fjerne den manuelt.

Noen som vet hvordan den kan fjernes permanent?

Skrevet

Du trykker på "vis" oppe til venstre. Velg "verktøylinjer" og hak ut det du vil ha. Fjern haken på det du ikke vil ha.

Skrevet

Du trykker på "vis" oppe til venstre. Velg "verktøylinjer" og hak ut det du vil ha. Fjern haken på det du ikke vil ha.

Joda, det gjør jeg. Men Yahoo-linja kommer likevel opp igjen (i tillegg til google-linja) hver gang jeg åpner vinduet på nytt igjen. Med andre ord så husker ikke maskinen at jeg har haket yahoo-linja bort. Den er alltid haket igjen når jeg klikker opp vinduet.

Skrevet

Joda, det gjør jeg. Men Yahoo-linja kommer likevel opp igjen (i tillegg til google-linja) hver gang jeg åpner vinduet på nytt igjen. Med andre ord så husker ikke maskinen at jeg har haket yahoo-linja bort. Den er alltid haket igjen når jeg klikker opp vinduet.

Har du haket av "lås verktøylinjene"? Det er på samme sted, der du var.

Skrevet

Har du haket av "lås verktøylinjene"? Det er på samme sted, der du var.

Ja, jeg har det. Verktøylinjene er haket av for låst.

Likevel kommer Yahoo haket av igjen når jeg går ut av vinduene, og så klikker fram nytt vindu igjen. merkelig

Skrevet

Du går på START - -kontrollpanel---- så velger du "legg til eller fjern programmer" - - - da vil du få opp en liste over alt du har lastet ned - finn den Yahoo-verktøylinja der og velg Endre/fjern

VIPS! :)

Skrevet

Du går på START - -kontrollpanel---- så velger du "legg til eller fjern programmer" - - - da vil du få opp en liste over alt du har lastet ned - finn den Yahoo-verktøylinja der og velg Endre/fjern

VIPS! :)

Jess - - det gikk!!!

Takk flisa. :o)

Skrevet

Den ligger vel inne på programmer som kan fjernes?

Start-kontrollpanet-legg til eller fjern programmer.

Fin den der og trykk på fjerneknappen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...