Gå til innhold

hvordan slette navn jeg har googlet?

Anbefalte innlegg

Gjest litt-nickløs-nå
Skrevet

Jeg har googlet den nye kjæresten min og eks-dama hans...:s

Vil ikke at han skal vite det, men det man tidligere har søkt etter på nettet kommer jo opp i søkefeltet.. Han skal bruke pcen min i morgen..

Hvordan får jeg bort dette?

Skrevet

Gå inn på verktøy, internet options.. og så sletter du history/logg/informasjonskapsler.

Skrevet

Gå inn på verktøy, internet options.. og så sletter du history/logg/informasjonskapsler.

Nei - det er feil

Skrevet

Du må inn oppe på Verktøy, velge Alernativer for internett, trykk på den fanen som heter Avansert - og fjern haken som står under overskriften VISNING . . der hvor det står 2bRUK INNEBYGD AUTOFULLFØRING.

Skrevet

Hvis du gjør som under her får du fjernet gamle navn du har søkt på:

Verktøy

Alternativer for internett

Innhold

Autofullfør

Tilbakestill skjemaer

Skrevet

Har du fått det til nå?

Hos meg er det som følger (Mozilla Firefox):

Tools, Clear Private Data, og hak ut valgene dine.

Gjest litt-nickløs-nå
Skrevet

Du må inn oppe på Verktøy, velge Alernativer for internett, trykk på den fanen som heter Avansert - og fjern haken som står under overskriften VISNING . . der hvor det står 2bRUK INNEBYGD AUTOFULLFØRING.

Ingen av fremgangsmåtene funket..:( Jeg hadde ingen hake å fjerne på bruk autofullfør.. Måtte holde igjen pcen for kjæresten;) Noen nye tips?

Skrevet

Folk her inne kommer som regel med gode råd, men de er ikke tankelesere. Du skriver ingenting som hvilket internettprogram du bruker, evt operativsystem.

jeia1365380317
Skrevet

ok

Jeg bruker Mandriva Linuk og der gjør jeg bare : verktøy, historikk, og da kommer det en liste over hvilke dager du vil inn på, så velger du den rette, og slett :)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...