Gå til innhold

Anbefale en foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært fornøyd med både Loreal og Gosh sine, men jeg syns at akkurat som med parfyme så blir på en måte huden immun etter en tids bruk.Det vil si at selv om den har dekket fint lenge, så ser den ikke så fin ut lenger. og da må jeg bytte merke.

Har du en god foundation å anbefale? Som dekker godt og ser fin ut. Ser det er en ny som lover 16 timer uten å ta på ny. Er den så bra som reklamen sier?

Heller ikke vil jeg kjøpe veldig dyre produkter, så ikke anbefal dyre merker. bare vanlige Loreal, maybelline, isadora o.l.

Skrevet

i.d. bareMinerals-foundation -kjøpes på hudpleiesalonger. Knallbra!

Skrevet

Jeg liker den der (tror det er Loreal) som har to deler. En del med hvit krem som du har på først, og en med vanlig foundation som du har over. Husker ikke hva den heter..

Skrevet

i.d. bareMinerals-foundation -kjøpes på hudpleiesalonger. Knallbra!

Det er de sikkert, men alt på hudpleiesalonger er dyrt!

Jeg trenger tips til gode rimelige kremer.

Skrevet

Jeg liker den der (tror det er Loreal) som har to deler. En del med hvit krem som du har på først, og en med vanlig foundation som du har over. Husker ikke hva den heter..

Vet hvilken du mener ja. Dekker den bra altså?

Skrevet

I underkant av 300 kr. Varer lenge.Påføres med børste.

Skrevet

I underkant av 300 kr. Varer lenge.Påføres med børste.

Børste? ikke svamp altså. Litt dyrt ja, men hvis den varer lenge. Skal iallefall huske tipset :o)

Skrevet

Estee Lauder Double Wear foundation. Gir et utrolig naturlig og silkemykt resultat. Anbefales på det varmeste. Passer også veldig godt om du har en litt tørr hud. Koster ca 275,- og er drøy i bruk.

Skrevet

jeg synes max factor sin foundation er bra. jeg bruker en krem under før jeg fører på foundation.

Skrevet

Estee Lauder Double Wear foundation. Gir et utrolig naturlig og silkemykt resultat. Anbefales på det varmeste. Passer også veldig godt om du har en litt tørr hud. Koster ca 275,- og er drøy i bruk.

Er den drøy altså? Får sjekke den og. :o) Takk for tips

Skrevet

Prøv oriflame sine.

Der er forskjellige typer etter hudtype, og koster ikke så mye - ca. 149,- hvis det ikke er tilbud :-)

Bruker selv, og de er drøy i bruk.

Sjekk www.oriflame.no

Skrevet

Chanel. Ingen over eller ved siden av. Jeg bruker den lette varianten som ikke dekker vanvittig, for det synes jeg er værre enn en kvise eller to.

Skrevet

Den er perfekt! Kjøpes også på lookfantastic. Tror det kommer under tollgrensen derfra.

Skrevet

Den er perfekt! Kjøpes også på lookfantastic. Tror det kommer under tollgrensen derfra.

Jeg så den på parfymeri idag, men det så ut som det var pudder.? Kan det stemme?

da blir vel huden tørrere eller?

Skrevet

Prøv oriflame sine.

Der er forskjellige typer etter hudtype, og koster ikke så mye - ca. 149,- hvis det ikke er tilbud :-)

Bruker selv, og de er drøy i bruk.

Sjekk www.oriflame.no

*noterer*

Skrevet

Chanel. Ingen over eller ved siden av. Jeg bruker den lette varianten som ikke dekker vanvittig, for det synes jeg er værre enn en kvise eller to.

*noterer*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bruker body-shop sin, den er veldig god. Rundt 200 kr. Beste jeg har brukt.

:-)

Skrevet

Jeg bruker body-shop sin, den er veldig god. Rundt 200 kr. Beste jeg har brukt.

:-)

body shop sin? Har den og god dekkevne?

Jeg skal en tur til kjøpesenter med bodyshop, kanskje jeg skulle sjekke ut der og. Takk for tips!

er inne og ser på Oriflame nå, men det er vanskelig å velge. Egentlig bedre å prøve. Men det var fine priser på Oriflame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...