Gå til innhold

Hvor er denne jakken kjøpt??

Anbefalte innlegg

Gjest noen som har maken?
Skrevet

Datteren min har fått en ytterjakke i julegave, men den er for liten (str. Small).

Det er ingen merkelapp på den, og for ikke å såre giver, vil vi prøve å finne ut hvor den er kjøpt og om mulig få byttet den.

Det er et stort merke på innsiden i nakken, og der står det Cubus + noe mer skrift og et reinsdyr(??).

Men merker Cubus sine klær med eget navn?

Det er en slags mosegrønn kort boblejakke med ribbestrikk nederst og på armene.

Lys knallgrønn på innsiden og pels på hetten.

Framme på brystet er det brodert et bittelite reinsdyr i samme farge som foret.

Glidelås oppe på ermene.

Noen som kjenner denne igjen..?

Skrevet

Om det står cubus på innsida så er den kjøpt på Cubus...

Gjest tippsiiii
Skrevet

Jepp, det er Cubus. Det reinsdyret er logoen de har på enkelte av klærne. Litt rart spørsmål forsåvidt, når det står butikknavn inni jakken.

Det spørs om dere får byttet uten at lappen sitter på. Spør eventuelt giveren av gaven om h*n har kvitteringen - da blir det enklere.

Skrevet

Hvor skulle ellers en jakke merket Cubus være kjøpt, enn på CUBUS???

;)

Skrevet

Cubusklær fåes kjøpt på hennes og mauritz;-)

Du kødder? *harikkegreiepå*

Skrevet

Du kødder? *harikkegreiepå*

Derfor jeg tok med et ;-) bak skjønner'u vel?!

:-)

Skrevet

Derfor jeg tok med et ;-) bak skjønner'u vel?!

:-)

*skjønner* nikker sammensvergende og måpende med ;D

Skrevet

Den er kjøpt på Cubus.

Cubus bytter julegaver uten videre spørsmål innen rimelig tid :)

Gjest noen som har maken?
Skrevet

Jepp, det er Cubus. Det reinsdyret er logoen de har på enkelte av klærne. Litt rart spørsmål forsåvidt, når det står butikknavn inni jakken.

Det spørs om dere får byttet uten at lappen sitter på. Spør eventuelt giveren av gaven om h*n har kvitteringen - da blir det enklere.

Jeg skjønte jo at det muligens var et Cubus produkt da..men verken jeg eller andre jeg viste den til hadde sett dette merket før, og vi har da handlet på Cubus tidligere.

Det er bare Peanuts jeg kjenner igjen fra Cubus, men det er jo barneklær.

Kunne jo liksom vært at Cubus sto for noe annet også...siden vedkommende sa at jakken ikke kunne byttes osv...

Cubus pleier å være rimelig greie på det.

Gjest Mener jeg å tro!
Skrevet

Dette merket etter CUBUS kommer av at de etterlikner abercrombie and fitch sine klær. De har en elg i sin logo. De etterlikner også Juicy. Dette er noe av deres "nye" image.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...