Gå til innhold

Feiring av nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en Oslofamilie på 4 som ikke har noen å feire nyttårsaften med. Eldstejenta på 16 år drar vel sansynligvis til noen venner. Mens vi mor og far og bror på 8 år blir sittende hjemme.

Vi har et lite nettverk og alle vi kjenner er opptatt nyttårsaften. Det er trasig å sitte hjemme bare vi tre og få bebreidelser fra jenta vår om hvor asosiale vi er.

Vi har prøvd å invitere naboer men alle har andre avtaler som

de holder på fra år til år.

Finnes det noen fellesarangementer i Oslo som det går an å delta på?

Gjest og god jul
Skrevet

Ta det for det det blir. Jeg synes det høres herlig og koselig ut med en rolig nyttårsfeiring.

Skrevet

Ta det for det det blir. Jeg synes det høres herlig og koselig ut med en rolig nyttårsfeiring.

Så lenge det er selvvalgt et det ok med stille og rolig, men denne familien ønsker ikke det. De vil ha litt selskapeligheter med andre.

Skrevet

Hadde det vært i fjor hadde jeg gjerne hatt dere på besøk :-) Da satt jeg alene hjemme med femåringen mens gubben var på jobb! I år skal vi bort, men det varierer veldig om vi skal noe sted på nyttårsaften, om vi jobber, eller om vi blir invitert bort noe sted. Så dere er nok ikke alene om dere blir hjemme. Jeg syns jo det kan være litt stusselig å være bare oss p nyttårsaften, men det er liksom en kveld da "alle" har planer, så det er ikke så greit. Man må nok være tidlig ute om man skal invitere noen hjem til seg også. Ha en hyggelig nyttårsfeiring uansett :-)

Gjest Bare fyll!
Skrevet

Vi har heller ingen å feire med, du kan jo sende meg en mail: [email protected]

Vi feirer også alene, eller...vi er 6 personer i oss selv da, så så alene blir det ikke.

Men vi inviterer ikke andre nå, fordi det inkluderer drikking og fyll.

Alle drikker MYE i husene rundt her vi bor, og det passer ikke der hele familier deltar. Ok med et glass eller to, men ikke mere.

Hvorfor skal overvoksne folk(og da spesielt fedre) drikke seg snydens med ungene som tilskuere? Er det lovlig bare fordi det er nyttårsaften?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...