Gå til innhold

Min beste venninne

Anbefalte innlegg

Gjest Tyra på tur
Skrevet

Jeg og kjæresten min hadde sex i stua hjemme hos oss. Det var bare en kjapp en på to minutter. Han gikk ut for å lufte seg på terrassen siden det er skam-varmt her inne. Noen der ute ropte på ham, men han så ikke hvem det var. Så han gikk da inn og lukket døren.

Han ble nysgjerrig etter å finne det ut, så han gikk ut igjen og det viser seg å være en gammel kompis av ham som var på fest nede i gata. Han var her oppe og så gjennom stue-døra mens vi knulla!

Jeg syns dette var så flaut at jeg prata om det med min bestevenninne over nettet. Hun viste sympati for meg, men hun er av den rolige typen som ikke forteller så mye til noen om slike ting, ikke engang til meg. Vi to er som dag og natt, jeg er super sosial og prater med alle mennesker jeg treffer... Hun er litt tilbaketrukket og hverken banner (positivt) eller prater så mye med bekjennte. Så nå sitter jeg her med en følelse av at hun kanskje syns jeg er litt for åpen, eller at jeg kanskje skryter av det å ha sex... og det er absolutt ikke det jeg mener!

Hvordan bør jeg føle meg? Skal jeg slutte å fortelle henne alt? Jeg trenger råd om hvordan jeg egentlig bør opptre :(

Skrevet

Vær deg selv, men gruble mindre! :)

Din beste venninne hadde nok tatt det opp med deg dersom hun syntes du ble for åpen på en for henne ubehagelig måte. Selv om hun selv er på en annen måte enn deg, så takler hun nok din væremåte. Det er en av de fine tingene med venner, at man kan være seg selv, og ikke trenger spille skuespill.

Skrevet

Jeg er ganske åpen og ikke spesielt prippen av meg, men sexlivet til venner vil jeg helst ha meg frabedt å vite særlig om.

Skrevet

Vær deg selv, men gruble mindre! :)

Din beste venninne hadde nok tatt det opp med deg dersom hun syntes du ble for åpen på en for henne ubehagelig måte. Selv om hun selv er på en annen måte enn deg, så takler hun nok din væremåte. Det er en av de fine tingene med venner, at man kan være seg selv, og ikke trenger spille skuespill.

Godt svar!

Skrevet

Jeg er ganske åpen og ikke spesielt prippen av meg, men sexlivet til venner vil jeg helst ha meg frabedt å vite særlig om.

enig med du!

Gjest ferskentre
Skrevet

Jeg liker ikke at folk jeg kjenner forteller meg om sex-livet deres. Jeg er privat på det punktet. Deler heller ikke mitt sexliv med noen.

Men en slik hendelse hadde jeg tålt å høre om. Det er jo situasjonen som det fortelles om, ikke akkurat en beskrivelse av sexakten. For DET orker jeg ikke. Andres sexdetaljer vil jeg ha meg frabedt.

Skrevet

For det første: Det er ikke flaut å ha sex!!!

For det andre: Det er heller ikke flaut/dumt å si dette til venninner.

Alt er altså helt OK.

Skrevet

Jeg er heller ikke av den snakkesalige typen, men jeg vil ikke at andre skal "slutte" å snakke med meg fordet.

Du sier det er din beste venninne, da kan du jo bare spørre henne da, om hun synes at dine samtaler blir for "intime".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...