Gå til innhold

noen våken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liljensverden

såå redd for å bli sviktet, så jeg bruker mye tid på å få henne / dem til å svikte først. teste ut grenser. er nødt til å avslutte samtalene før de gjør det. hvis de svikter, så er jeg forberedt

Kjenner meg igjen med det å teste grenser. Heller ville bli sviktet enn å svikte...

Leste linken som ble lagt ut. Ble litt redd, jeg. =( Tenk om jeg ødelgger psykologen min? *grøsse*

Kjenner meg igjen med det å teste grenser. Heller ville bli sviktet enn å svikte...

Leste linken som ble lagt ut. Ble litt redd, jeg. =( Tenk om jeg ødelgger psykologen min? *grøsse*

ja, burde kanskje advare om å lese den artikkelen...akkurat det der satte dype spor hos meg. Men kanskje det er sånn som skal sier, at vi må snakke om akkurat det med behandleren, blir forsikret om at de tåler.

Annonse

ja, burde kanskje advare om å lese den artikkelen...akkurat det der satte dype spor hos meg. Men kanskje det er sånn som skal sier, at vi må snakke om akkurat det med behandleren, blir forsikret om at de tåler.

uff, ja. Min behandler sier han kan tåle det. Han sier det faktisk ganske ofte. Men noen ganger tviler jeg allikevel. Syns det er vanskelig det der..

uff, ja. Min behandler sier han kan tåle det. Han sier det faktisk ganske ofte. Men noen ganger tviler jeg allikevel. Syns det er vanskelig det der..

kanskje det har noe med at vi knapt tåler (det) selv? så hvordan skal noen andre kunne klare det?

kanskje det har noe med at vi knapt tåler (det) selv? så hvordan skal noen andre kunne klare det?

nei, si det. Jeg tåler det særdeles dårlig til tider. Blir kvalm av mine egne tanker og minner. Ikke rart jeg tror alle andre skal bli det også.

jeg er redd verden skal se meg med mine øyne...

nei, si det. Jeg tåler det særdeles dårlig til tider. Blir kvalm av mine egne tanker og minner. Ikke rart jeg tror alle andre skal bli det også.

jeg er redd verden skal se meg med mine øyne...

ja, tror det er det vi er aller mest redd for, at verden skal se oss med våre egne øyne...du har rett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...