Gå til innhold

...og så er Ivar Formo død også!

Anbefalte innlegg

Gjest ferskentre
Skrevet

Så at det også var en 22-åring forsvunnet på Flisa! Hva ER det du driver med???

Skrevet

Jeg stussa bare på en ting. Hvem i all verden legger ut på skøyter når det ikke har vært skikkelig med kuldegrader over lengre tid...?

Skrevet

Tragisk.

Huff det har vært endel "kjentfolk" som har rusla i jula.

Gjest julekurven
Skrevet

uffda, en skal være forsiktig med å gå på skøyter alene. Så forferdelig for kona

Skrevet

Da James Brown "ruslet", var det noen i den tråden som skrev at det pleier å komme flere kjendis dødsfall etterhverandre.

Nå er det blitt så mange som fem til sammen.

Kenneth Sivertsen

Ingerid Varderlund

James Brown

Gerhard Ford og

Ivar Formoe

Litt ekkelt igrunn. Husker ikke så mye hva som sto i den tråden, men akkurat den setningen glemmer jeg ikke.

Skrevet

Da James Brown "ruslet", var det noen i den tråden som skrev at det pleier å komme flere kjendis dødsfall etterhverandre.

Kenneth Sivertsen

Ingerid Varderlund

James Brown

Gerhard Ford og

Ivar Formoe

Litt ekkelt igrunn. Husker ikke så mye hva som sto i den tråden, men akkurat den setningen glemmer jeg ikke.

Kjendiser burde ikke dø slik som andre folk ;).

Gjest julekurven
Skrevet

Kjendiser burde ikke dø slik som andre folk ;).

der sa du noe. Akkurat som om det er værre at kjendiser dør, enn at andre folk dør. Har mennesker ulik verdi? Er man mer verdt jo flere venner man har? Flere venner dermed flere som vil savne deg. Er man mer verdt hvis man er kjent? Det er trist for de nærmeste å miste noen i julen.

Skrevet

der sa du noe. Akkurat som om det er værre at kjendiser dør, enn at andre folk dør. Har mennesker ulik verdi? Er man mer verdt jo flere venner man har? Flere venner dermed flere som vil savne deg. Er man mer verdt hvis man er kjent? Det er trist for de nærmeste å miste noen i julen.

Så du tegnet etter innlegget mitt? Det betyr at der var en viss ironi.

Jeg stusset over at "nokka" mente det var merkelig at flere kjendiser var døde i løpet av de siste månedene.

Det dør kjendiser hele tiden, akkurat som det dør andre mennesker hele tiden. Tror ikke det har dødd flere kjendiser de siste månedene enn før, det måtte i så fall være fordi det blir stadig flere kjendiser. Og selvfølgelig er det en viss fare for at flere som har tihørt nokkas "kjendissfære" tilfedligvis har dødd akkurat denne tiden.

Skrevet

Men hva er det med menn i den alderen da?! Hver vinter går en eller flere menn på den alderen gjennom isen og takker for seg.

Hva tenker de med?! Det har jo faen meg knapt vært frost?!

Men jeg har all medfølelse med Formos familie og venner altså.

Skrevet

Kenneth Sivertsen

Ingerid Varderlund

James Brown

Gerhard Ford og

Ivar Formoe

Ingerid Vardelund? Er det Ingerid Vardun du mener? Er hun også død? Trist, men hun begynte vel å bli gammel hun også.

Skrevet

Nå er det vel sånn at kjendiser er "litt i familie med oss alle" - og det blir jo spesielt.

Gjest Flystripa
Skrevet

Men hva er det med menn i den alderen da?! Hver vinter går en eller flere menn på den alderen gjennom isen og takker for seg.

Hva tenker de med?! Det har jo faen meg knapt vært frost?!

Men jeg har all medfølelse med Formos familie og venner altså.

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme.

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme.

Husker i fjor vinter - da var det en som gikk gjennom isen på Karmøy og druknet. Han var vel på samme alder som Formo. Og bare noen dager senere gikk en annen fyr gjennom isen på et annet vann på samme øy! Tror menn i den alderen at de er udødelige eller?!

Gjest Flystripa
Skrevet

Husker i fjor vinter - da var det en som gikk gjennom isen på Karmøy og druknet. Han var vel på samme alder som Formo. Og bare noen dager senere gikk en annen fyr gjennom isen på et annet vann på samme øy! Tror menn i den alderen at de er udødelige eller?!

Virker sånn ja.. Jeg blir så irritert når jeg leser sånt, for i mitt hode er dette så forbasket unødvendig! *grrr*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...