Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke sperre brukerkontoet eller ip-adresser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dol er destruktiv og negativt for meg til en viss grad og jeg klarer ikke holde meg unna i fylla og poster og det gir meg utrolig angst. Dere ville gjort verden og dol og meg selv en stor tjeneste hvis jeg ble utestengt i en mnd ihvertfall. eller på livstid.

Skulle ønske alle innleggene jeg har skrevet kunne blitt slettet også.

Det burde ihvertfall vært mulig å slette sin egen brukerkonto.

dol er destruktiv og negativt for meg til en viss grad og jeg klarer ikke holde meg unna i fylla og poster og det gir meg utrolig angst. Dere ville gjort verden og dol og meg selv en stor tjeneste hvis jeg ble utestengt i en mnd ihvertfall. eller på livstid.

Skulle ønske alle innleggene jeg har skrevet kunne blitt slettet også.

Det burde ihvertfall vært mulig å slette sin egen brukerkonto.

Du kan bare gå inn og gjøre om passordet til noe du ikke klarer å huske :)

Gjest Moderator

Det stemmer at du ikke selv kan slette det du har skrevet. Som du vet, så hender det at vi hjelper til og sletter det som er mest "rørete".

Selvkontroll er nok løsningen på litt lengre sikt.

Hvis det er noe du angrer spesielt mye på, så kan du sende oss en mail med link så skal vi slette (såfremt det ikke er tråder hvor du har fått svar fra fagperson, disse skal det mye til før vi sletter.).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...