Gå til innhold

....og Gerald Ford

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er død

Ingrid Vardun - den vakre damen.

Og Kenneth Sivertsen.

Er det jula?

Skrevet

Kan ikke minnes en jul med mere slike overskrifter enn denne jula. Tris for de som står dem nære.

Tenker på de som har mistet sine kjære og som skal feire julen uten dem, Steeve Irwins familie, Jan Werners familie, de som har forulykket på vegene og i brann nå før jul, og nå disse som mister dem i julen.

Stakkars mennesker. En skal jammen være takknemmelig selv for at sine kjære er ved god helse, det er helt sikkert.

Skrevet

Og naboen mistet moren sin natt til julaften.

Og for noen år siden mistet en kamerat av meg sin mor - også natt til julaften.

Uten sammenheng med kjendisene selvsagt, men det kan jammen virke som om det er noe med julen. Forventninger, stress og kav som er for mye for allerede syke folk, kanskje?

Det er en fryktelig tid å miste familie på da...

Skrevet

Og naboen mistet moren sin natt til julaften.

Og for noen år siden mistet en kamerat av meg sin mor - også natt til julaften.

Uten sammenheng med kjendisene selvsagt, men det kan jammen virke som om det er noe med julen. Forventninger, stress og kav som er for mye for allerede syke folk, kanskje?

Det er en fryktelig tid å miste familie på da...

Enig, min tante rett etter forrige jul - en mormor av en kollega nå- min farfar for noen år siden, gubbens farfar etc. etc

Mulig vi syns det er ekstra trist i jula.

Skrevet

Hvem er(var) Gerald Ford?

......en av USA's presidenter...... Godt du ikke har et "kjent" nick- eller at læreren din er her! hehe

Skrevet

Hvem er(var) Gerald Ford?

Amerikansk president et par år først på 70-tallet.

Han slo akkurat Ronald Reagan som den lengstlevende amerikanske president med noen få dager.

Skrevet

Enig, min tante rett etter forrige jul - en mormor av en kollega nå- min farfar for noen år siden, gubbens farfar etc. etc

Mulig vi syns det er ekstra trist i jula.

Klart det blir ekstra trist i jula. De aller fleste av oss har så mye minner knyttet til julen, forventninger om hyggelige familieselskaper osv.

Hvis da død og sorg kommer midt oppe i denne tiden da alt skal være så fint og hyggelig, og helst slik vi husker "vår barndoms jul" omtrent, så blir det triste enda tristere enn om det skjedde i fx januar måned.

Skrevet

Og Ivar Formo..

ja -som jeg skrev i 2 tråder under her .)

Skrevet

ja -som jeg skrev i 2 tråder under her .)

Oi.. Så ikke det jeg da :P

Skrevet

Er Kenneth Sivertsen død??

Ja - han døde på julaften,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...