Gå til innhold

Bytte bokklubb-bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en krimroman i julegave og tenkte å bytte den, men så oppdaget jeg at det er en bokklubbutgave og da får jeg vel ikke byttet den i en vanlig bokhandel?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• flisa

5

• Katt-ja

2

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest kan byttes
Skrevet

Nei, da må den byttes i bokklubben. Det skal følge med byttekort fra bokklubben også, men det er jo ikke sikkert hun har lagt det ved.

Skrevet

Nei, da må den byttes i bokklubben. Det skal følge med byttekort fra bokklubben også, men det er jo ikke sikkert hun har lagt det ved.

Jeg tipper dette er en "å nei, jeg har glemt å avbestille"-bok og synes det vil være i overkant frekt om jeg spør etter et byttekort...

Jaja, får donere den til biblioteket.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har faktisk byttet en bokklubb-bok på Ark engang. det var i romjula i fjor. Masse unge ekstrahjelper i butikkene, som ikke ser så nøye på det ;o)

Skrevet

Jeg tipper dette er en "å nei, jeg har glemt å avbestille"-bok og synes det vil være i overkant frekt om jeg spør etter et byttekort...

Du kan ringe den bokklubben og høre

Skrevet

Du kan ringe den bokklubben og høre

Jeg er ikke interessert i å bytte den i noe annet fra bokklubben, bokklubben Krim&Spenning har jo bare krimromaner og det er jeg ikke interessert i å ha hjemme. :o) Låner jo alt jeg trenger der på jobben.

Caloni Makaroni
Skrevet

Du kan jo prøve deg innom et par bokhandler først, og se om du får byttet den ;)

Gjest happy holiday
Skrevet

Jeg er ikke interessert i å bytte den i noe annet fra bokklubben, bokklubben Krim&Spenning har jo bare krimromaner og det er jeg ikke interessert i å ha hjemme. :o) Låner jo alt jeg trenger der på jobben.

Sett den til pynt i bokhylla!

Skrevet

Send den til meg!

Skrevet

Send den til meg!

Den er nr. 3 i en serie (Zweigbergk), veldig bra bok altså, men jeg har jo lest den forlengst og gidder ikke bruke bokhylleplass på den. :o)

Skrevet

Gi den bort neste jul :-)

En ting er å gi bort en bokklubb-bok, det er kjipt nok, men å gi bort en _gammel_ bokklubb-bok - det er ultrakjipt! ;o)

Skrevet

En ting er å gi bort en bokklubb-bok, det er kjipt nok, men å gi bort en _gammel_ bokklubb-bok - det er ultrakjipt! ;o)

hvorfor er det kjipt å gi bort en bokklubbbok? -det ga jeg til mora mi i bursdagen i november. Det var en kokebok som var helt fantastisk -jeg kjøpte 2 - en til henne og en til meg selv.

Skrevet

hvorfor er det kjipt å gi bort en bokklubbbok? -det ga jeg til mora mi i bursdagen i november. Det var en kokebok som var helt fantastisk -jeg kjøpte 2 - en til henne og en til meg selv.

Ok, jeg skal spesifisere hva jeg mener - med mindre man vet sikkert at mottaker vil ha akkurat denne romanen (krim el. vanlig roman) så gir man ikke bort den. Mener jeg.

Fagbøker, som kokebøker, reiseskildringer, naturhåndbøker og slike er noe helt annet og jeg hadde blitt hoppende glad for nesten hva som helst av den typen bøker!

Skrevet

Ok, jeg skal spesifisere hva jeg mener - med mindre man vet sikkert at mottaker vil ha akkurat denne romanen (krim el. vanlig roman) så gir man ikke bort den. Mener jeg.

Fagbøker, som kokebøker, reiseskildringer, naturhåndbøker og slike er noe helt annet og jeg hadde blitt hoppende glad for nesten hva som helst av den typen bøker!

En jeg kjenner fikk en gang en bok med hilsen i permen. Greit nok med hilsen i boka, men denne hilsenen var til giveren fra en fremmed ;)

Skrevet

En jeg kjenner fikk en gang en bok med hilsen i permen. Greit nok med hilsen i boka, men denne hilsenen var til giveren fra en fremmed ;)

Au da! Den var ille! Hadde jeg fått en bok med en personlig hilsen fra forfatteren så hadde det vært noe annet enn en bok som med all sannsynlighet er glemt avbestilt i en bokklubb...

Skrevet

Du får nok ikke byttet den, nei.

Giveren har garantert glemt å avbestille boka, og sender den derfor avsted som julegave.

Kjipt å gi bort bokklubbøker. Greit nok at en bok er en bok, men det er så åpenbart at gaven skyldes en glemt avbestilling.

Skrevet

Kan du ikke spørre giveren om han kan bytte den for deg?

Skrevet

Den boklubben hører jo til de norske bokklubbene. Så med mindre hun fikk den for et par år siden, skulle en tro du kunne bytte den i annet en krim.

Ellers er det interessant det med bokhylleplass. Hvilke bøker fortjener det?! Jeg ser at vi har mange bøker vi aldri vil lese, og noen vi aldri vil lese en gang til.

Skrevet

Kan du ikke spørre giveren om han kan bytte den for deg?

Nei, jeg synes ikke det passer seg å spørre om hun kan bytte den i en annen bok for meg. :o) Lar det bare bli med hele greia jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...