Gå til innhold

Bytte bokklubb-bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg har lov til å bli skuffa nå, sant?"

Jo, nå har du herved lov til å starte en ny tråd om hvor ussel julegave du fikk ;-)

*Hehe* Men det gidder jeg ikke, så har jeg sutra nok over den boka. :o)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• flisa

5

• Katt-ja

2

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Hehe* Men det gidder jeg ikke, så har jeg sutra nok over den boka. :o)

Noe må man jo ha å gjøre på jobb, sånn i romjulen ;-)

Det hjelper med litt dol-innlegg :)

Gjest Flystripa
Skrevet

DET var jo bare utroligfrekt da.

Jeg er da _aaaldri_ frekk *dådyrblikk*

Skrevet

Så snålt at du er så likegyldig til det å eie bøker, når du har valgt å jobbe med dem. *forundret*

Når det gjelder vanlige romaner/krimromaner bryr jeg meg lite om å ha dem i bokhylla selv ja.

Når det kommer til faktabøker derimot - skulle jeg gjerne hatt alt! :o) Og når den siste Harry Potterboka kommer så regner jeg med at det også kommer en eller annen samlesak med alle 7 i samme layout og den skal jeg kjøpe. :o) Har ikke giddet kjøpe en og en for jeg vil ha dem med lik layout i bokhylla. *Hehe*

Skrevet

Bytting er ikke noe problem!

Boklubben legger ved byttelapper i disse juletider, så skjønner ikke helt problemstillingen.

Vennlig hilsen

Han syns det er en ussel julegave.

Skrevet

Du får med byttelapper da, før jul. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være ett problem, jeg har fått 3 bøker fra bokklubb, men alle med byttelapper, tror ikke dette er bøker folk har fått i velkomst pakker o.l.

Vennlig hilsen

Får en med byttelapper? Det er bra det da. Er nok bare jeg som er redd for at andre skulle tenke slikt. Kanskje jeg skal vurdere det til neste år da:)

Gjest Underskrift
Skrevet

Får en med byttelapper? Det er bra det da. Er nok bare jeg som er redd for at andre skulle tenke slikt. Kanskje jeg skal vurdere det til neste år da:)

Du får det på bokklubben.no i alle fall.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...