Lillemus Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 "Jeg har lov til å bli skuffa nå, sant?" Jo, nå har du herved lov til å starte en ny tråd om hvor ussel julegave du fikk ;-) *Hehe* Men det gidder jeg ikke, så har jeg sutra nok over den boka. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 *Hehe* Men det gidder jeg ikke, så har jeg sutra nok over den boka. ) Noe må man jo ha å gjøre på jobb, sånn i romjulen ;-) Det hjelper med litt dol-innlegg 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 DET var jo bare utroligfrekt da. Jeg er da _aaaldri_ frekk *dådyrblikk* 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Så snålt at du er så likegyldig til det å eie bøker, når du har valgt å jobbe med dem. *forundret* Når det gjelder vanlige romaner/krimromaner bryr jeg meg lite om å ha dem i bokhylla selv ja. Når det kommer til faktabøker derimot - skulle jeg gjerne hatt alt! ) Og når den siste Harry Potterboka kommer så regner jeg med at det også kommer en eller annen samlesak med alle 7 i samme layout og den skal jeg kjøpe. ) Har ikke giddet kjøpe en og en for jeg vil ha dem med lik layout i bokhylla. *Hehe* 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Bytting er ikke noe problem! Boklubben legger ved byttelapper i disse juletider, så skjønner ikke helt problemstillingen. Vennlig hilsen Han syns det er en ussel julegave. 0 Siter
Tralla Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Du får med byttelapper da, før jul. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være ett problem, jeg har fått 3 bøker fra bokklubb, men alle med byttelapper, tror ikke dette er bøker folk har fått i velkomst pakker o.l. Vennlig hilsen Får en med byttelapper? Det er bra det da. Er nok bare jeg som er redd for at andre skulle tenke slikt. Kanskje jeg skal vurdere det til neste år da:) 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Får en med byttelapper? Det er bra det da. Er nok bare jeg som er redd for at andre skulle tenke slikt. Kanskje jeg skal vurdere det til neste år da:) Du får det på bokklubben.no i alle fall. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.