Gå til innhold

Jeg har mistet lommeboken min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... igår på byen. Huff lommeboken er så utrolig kjip å miste, altså ikke selve lommeboken men innholdet. Lever i et lite håp om at det finnes noen ærlig sjeler der ute som finner den og leverer den inn..

Skrevet

Kjempeergerlig!

Husk å sperre alle kort og meld tapet til politiet (viktig bl.a. i forbindelse med førerkort). Men dette vet du vel...

Skrevet

Kjempeergerlig!

Husk å sperre alle kort og meld tapet til politiet (viktig bl.a. i forbindelse med førerkort). Men dette vet du vel...

Oi må jeg det, nei det visste jeg ikke. Jeg må altså ned på politistasjonen?

Skrevet

Tror det, men jeg ville ringt først og hørt.

Skrevet

Du er stadig ute og gjør byen utrygg....Ler.

Selv glemte jeg visakortet på puben, men det får jeg jo igjen. Ja, det er gørrergelig å miste en sånn personlig ting.

Det finnes faktisk ærlige sjeler, så et visst håp er det!

Skrevet

Jeg ble frastjålet min lommebok engang...

Innmari kjedelig...det blir så mye arbeid av å ordne med nye kort osv...

Du får tenke på at det kunne ha vært verre =)

Skrevet

Er forundret over at ikke flere mister eller blir frastjålet lommeboka i byen. ser stadig folk med lommeboka halvveis opp av lomma, mødre og eldre damer med åpne vesker, lommeboka øverst i veska.Ja til og med vesker i handlekurver,stående uovervåket med lommebok på toppen. Er det rart noen blir borte? I tillegg vet vi at det finnes organiserte grupper som utnytter trengslen i kjøpesenter og på trikker. Småbarnsmødre er også ofte uforsiktige når de handler, legger fra seg lommeboka for å hjelpe barnet.

Ja, det er trist at det skal være så mange som mister lommebøkene, men mye ligger tilrette for at det skal skje også..................

Skrevet

Er forundret over at ikke flere mister eller blir frastjålet lommeboka i byen. ser stadig folk med lommeboka halvveis opp av lomma, mødre og eldre damer med åpne vesker, lommeboka øverst i veska.Ja til og med vesker i handlekurver,stående uovervåket med lommebok på toppen. Er det rart noen blir borte? I tillegg vet vi at det finnes organiserte grupper som utnytter trengslen i kjøpesenter og på trikker. Småbarnsmødre er også ofte uforsiktige når de handler, legger fra seg lommeboka for å hjelpe barnet.

Ja, det er trist at det skal være så mange som mister lommebøkene, men mye ligger tilrette for at det skal skje også..................

Ja, disse elendige stressa mødrene som er nødt til å drasse med seg unger overalt.....fordi gubbene deres er hjemme da eller? MED LOMMEBOKA PÅ BAKLOMMA?

hehe

Gjest The one and only
Skrevet

ja det er skikkelig kjipt!

mistet engang jeg og på bussen..

fikk heldigvis en tlf fra hittegods at den var innlevert av en mann som hadde lagt ved ett brev.

det var en mann av utenlands opprinnelse som hadde levert den med allt innholdet samt pengene.

så ikke underevurder utlendingene. de kan faktisk være ærlige de og:)

han fikk seff en liten dusør:)

Skrevet

Du har min største medfølelse!

*Stooor klem*

Det ordnet seg for meg, skal krysse fingrene for at det ordner seg for deg og :)

Skrevet

ja det er skikkelig kjipt!

mistet engang jeg og på bussen..

fikk heldigvis en tlf fra hittegods at den var innlevert av en mann som hadde lagt ved ett brev.

det var en mann av utenlands opprinnelse som hadde levert den med allt innholdet samt pengene.

så ikke underevurder utlendingene. de kan faktisk være ærlige de og:)

han fikk seff en liten dusør:)

"så ikke underevurder utlendingene. de kan faktisk være ærlige de og:)"

Jeg håper det bare var litt flåsete sagt...

Skrevet

Nei..trenger ikke å melde fra til politiet med det første. Bare hvis du trenger midlertidig førerkort.

Ikke lenge siden jeg pratet med de ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167225235' post='3448728]

Nei..trenger ikke å melde fra til politiet med det første. Bare hvis du trenger midlertidig førerkort.

Ikke lenge siden jeg pratet med de ;)

Hehe jeg regner med at du vet hva du snakker om.;) Jeg tro rjeg satser på å kjøre uten førekort i noen dager for å se om den dukker opp, og hvis ikke så får jeg melde fra da..

Skrevet

Hehe jeg regner med at du vet hva du snakker om.;) Jeg tro rjeg satser på å kjøre uten førekort i noen dager for å se om den dukker opp, og hvis ikke så får jeg melde fra da..

Ja, jeg er rutinert på området.

Det bruker å være min taktikk og. Som oftest dukker det opp igjen ;)

Skrevet

Jeg trodde flertallet av oss var ærlige? Dermed skulle det være sjans for at du får lommeboken igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...