Gå til innhold

Det tok litt tid, men var verdt det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte Keinstein. Han påsto i innlegget over at samtlige som demonstrerte forsøkte å ta livet av Nygaard.

Ja, og du skrev at det spiller ingen rolle så lenge det bare var en av dem som prøvd eå kverke Nygaarsvold...

Galskap er ikke engang halvt-dekkende.

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

15

• motis

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor har jeg preiket haI? svaret er ingen steder.

Hvor har du sagt noe som har ned den virkelige verden å gjøre i det hele tatt? svaret er heller ingen steder. Av en eller annen grunn er du sykelig opptatt av å skjermne deg for den.

Jeg skjermer meg ikke fra verden, og jeg har like mye imot fanatikere som det du har.

Men i motsetning til deg har jeg ingen tro på at den konflikten vi ser i verden og som for alt jeg vet kan resultere i en stor religionskrig, kan løses ved å stimatisere noen milliarder muslimer verden over.

Skrevet

Det var noen muslimer som demonstrerte i norske gater under muhammedkrisen også. Kvinnene fikk lov til å delta, men kun bakerst i toget.

Jada, det møtte opp flere hundre rabiate Islamsier da også, enda de hadde fått beskjed av sine Imamer om at det av taktiske grunner lønte seg å ligge lavt.

Skrevet

Ja, og du skrev at det spiller ingen rolle så lenge det bare var en av dem som prøvd eå kverke Nygaarsvold...

Galskap er ikke engang halvt-dekkende.

Skrev jeg at det ikke spiller noen rolle?

For noe vås!

Skrevet

Jeg skjermer meg ikke fra verden, og jeg har like mye imot fanatikere som det du har.

Men i motsetning til deg har jeg ingen tro på at den konflikten vi ser i verden og som for alt jeg vet kan resultere i en stor religionskrig, kan løses ved å stimatisere noen milliarder muslimer verden over.

Chembalain "peace in our time".

En av dine store historiske helter og forbilder?

Skrevet

Hvor mange var det som demonstrerte? Jeg mener å huske det var mange tusen.

Hvor mange var det som forsøkte å drepe Nygaard?

4-5000 unge menn demonstrerte, et hundretall fysisk angrep og skremte vettet av et titall fredelige motdemonstranter. Islamistene slo dem og rev i stykker plakater.

I dag er de norske islamistene 20-30 tusen.

Saddam fikk flere titalls tusen til å fly på hverandre ved å skive koranen med blod. De slaktet hverandre, så slaktet Saddam resten for opprør.

Skrevet

Nei, jeg har ikke noe mer tro på fred enn det du har.

Så lenge det står ekstremister på begge sider, klare til å sprenge busser eller bombe sykehus, vil det aldri bli fred. Og disse vil aldri gi seg. Begge parter er like forbanna firkanta og sikre i sin sak.

Skrevet

Nei, jeg har ikke noe mer tro på fred enn det du har.

Så lenge det står ekstremister på begge sider, klare til å sprenge busser eller bombe sykehus, vil det aldri bli fred. Og disse vil aldri gi seg. Begge parter er like forbanna firkanta og sikre i sin sak.

Sitat: "Nei, jeg har ikke noe mer tro på fred enn det du har."

Fint. Så velg side og\eller slutt og trakkasere de som har valgt demokratiet og frihetens.

Skrevet

Sitat: "Nei, jeg har ikke noe mer tro på fred enn det du har."

Fint. Så velg side og\eller slutt og trakkasere de som har valgt demokratiet og frihetens.

Nå må du ikke stille for store krav til SDD. Han og pille-bikkja vil aldri mene noe som helst som kan oppfattes klart og tydelig, noe som tar stilling til vesentlige spørsmål i vår tid.

De liker seg best sammen med dol-kjærringene, pludrene om de "nære ting".

Skrevet

LOL Sør kjærlighet til mennesker..

Har vel aldri støtt på en mer forutinntatt, fordømmene og hatefullt intenst trakkaserende person i min levetid..!

Janusansikt.

Jeg har sett sør bruke sine kuratortårer og kuratorklemmer inne på overgrep.

I min tid har jeg sett folk gi sukkertøy til barn den ene dagen, selge narko til de samme barna den andre dagen, myrde foreldrene deres den tredje dagen, og be i kirken den fjerde.

Skrevet

Nå må du ikke stille for store krav til SDD. Han og pille-bikkja vil aldri mene noe som helst som kan oppfattes klart og tydelig, noe som tar stilling til vesentlige spørsmål i vår tid.

De liker seg best sammen med dol-kjærringene, pludrene om de "nære ting".

Riktig observert. Disse to figurene er et studium i menings og holdningsløshet som ideologi og livsanskuelse.

Skrevet

Janusansikt.

Jeg har sett sør bruke sine kuratortårer og kuratorklemmer inne på overgrep.

I min tid har jeg sett folk gi sukkertøy til barn den ene dagen, selge narko til de samme barna den andre dagen, myrde foreldrene deres den tredje dagen, og be i kirken den fjerde.

Det lukter Psykopati lange veier her..

Skrevet

Chamberlain.

Skrevet

Nope.

Desi er fellesnavn på pakistanske og indiske folk. Som f eks skandinaver. Pakistan og India var en gang et land, og er på mange måter blandet.

Da lærte jeg noe nytt i kveld!

Gjest VestlandsJento
Skrevet

Forskjellen der er veldig viktig.

Islam er religionen, mens "muslim" er hva muslimer sier og gjør i dag.

"Kristen" er hva kristne sier og gjør i dag, ikke hva som står i bibelens to bøker.

Ok, da definerer jeg meg ikke som kristen ihvertfall, men jeg tror på Bibelen.

Men jeg vedkjenner meg ikke hvordan allmenn kristne og deres syn på ting, er idag.

Skrevet

Da lærte jeg noe nytt i kveld!

Vi får håpe at ikke skandinav blir et skjellsord?

Skrevet

Vi får håpe at ikke skandinav blir et skjellsord?

Neppe. Muslimene oppfører seg tross alt anstendig!

*erte*

Gjest et apropos
Skrevet

Hei,

Jeg kjenner selvsagt flere. Noen er "snille" og noen er "slemme" - akkurat som alle andre folkegrupper.

Selv er jeg ateist og humanist, og forfekter demokrati og menneskerettigheter. Der er det enkelte på dette forum som stiller i fundamentalist-klassen.

Med vennlig hilsen

" og forfekter demokrati og menneskerettigheter. Der er det enkelte på dette forum som stiller i fundamentalist-klassen."

*latterbrøl*

Skrevet

Neppe. Muslimene oppfører seg tross alt anstendig!

*erte*

Hm.

Som min kjære pubeier sier:

"Svenska? Runka-runka! Norska? Mina venner!"

Men det er i Malaga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...