Gå til innhold

Det tok litt tid, men var verdt det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan du kalle det skremselspropaganda når jeg forteller om selvopplevde erfaringer. Jeg sitter ikke og vaser med ting som kun er politisk korrekte akkurat her og nå slik som du gjør.

Jeg setter rett og slett ikke pris på rasisme, lyving og latterligjøring av nordmenn. For vi blir faktisk latterliggjort fordi vi er så fordømt godtroende.

Det er skremselpropaganda, for akkurat som du kan finne en fundamentalistisk nordmann (det finnes jo flere her), så finner man selvsagt også fundamentalister blant alle folkegrupper.

Elementært.

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

15

• motis

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm.

Som min kjære pubeier sier:

"Svenska? Runka-runka! Norska? Mina venner!"

Men det er i Malaga.

Han sier nok det omvendte til svenskene!

Gjest der er du igjen ja?
Skrevet

Det er skremselpropaganda, for akkurat som du kan finne en fundamentalistisk nordmann (det finnes jo flere her), så finner man selvsagt også fundamentalister blant alle folkegrupper.

Elementært.

Ja akkurat. Men hvorfor er det så ekstremt mange fundamentalister blant muslimer?

For det er det faktisk. Uansett om du vil innse det eller ei.

Skrevet

Ja akkurat. Men hvorfor er det så ekstremt mange fundamentalister blant muslimer?

For det er det faktisk. Uansett om du vil innse det eller ei.

Fordi "muslimer" utgjør 20% av verdens befolkning, og ettersom "de" er presentert som så annerledes enn "oss", så kaller man dem fundamentalister.

En nøytral tilskuer (f. eks. en buddhist) ville nok mene at enkelte her på forum er like fundamentalistiske, men de nekter å innse det selv.

Skrevet

Fordi "muslimer" utgjør 20% av verdens befolkning, og ettersom "de" er presentert som så annerledes enn "oss", så kaller man dem fundamentalister.

En nøytral tilskuer (f. eks. en buddhist) ville nok mene at enkelte her på forum er like fundamentalistiske, men de nekter å innse det selv.

Her er heldigvis mange fundamentalister, fundamentalistisk opptatt av frihet og demokrati.

Skrevet

Her er heldigvis mange fundamentalister, fundamentalistisk opptatt av frihet og demokrati.

Og de skal gjøres ved å bannlyse muslimer?

Du er jo akkurat like ille som det de er.

Skal du ta stemmeretten fra muslimer?

Skrevet

Det skal gjøres ved å forby utøvelsen av I-S-L-A-M! Ikke muslimer. Har du fortsatt ikke skjønt at det er forskjell på ISLAM og MUSLIMER?

Med teskje:

Muslimer er de som tror på islam. islam er religionen deres.

Mindre teskje har jeg ikke.

Man kan forby utøvelsen av islam i det offentlige rom, noen osloskoler har allerede begynt med å forby bruk av ansiktsdekkende, kvinnediskriminerende, religiøse drakter a la burka og nicab. Det er et skritt i riktig retning. Neste skritt er å forby forkynnelse av islam og deretter forbud mot moskeer. Vil muslimer leve ut sin tro 100 %, får de flytte til et muslimsk land. Her i Norge skal ikke islam ha _noen som helst_ innflytelse verken på nordmenn eller samfunnet vårt!

Skrevet

heeei! det var lenge siden. god jul til deg og dine

thinkerbell/bella osv

Skrevet

heeei! det var lenge siden. god jul til deg og dine

thinkerbell/bella osv

God jul og godt nyttår til deg. Så fint å høre fra deg! Håper du har det fint!

Alt godt!

Skrevet

Det skal gjøres ved å forby utøvelsen av I-S-L-A-M! Ikke muslimer. Har du fortsatt ikke skjønt at det er forskjell på ISLAM og MUSLIMER?

Med teskje:

Man kan forby utøvelsen av islam i det offentlige rom, noen osloskoler har allerede begynt med å forby bruk av ansiktsdekkende, kvinnediskriminerende, religiøse drakter a la burka og nicab. Det er et skritt i riktig retning. Neste skritt er å forby forkynnelse av islam og deretter forbud mot moskeer. Vil muslimer leve ut sin tro 100 %, får de flytte til et muslimsk land. Her i Norge skal ikke islam ha _noen som helst_ innflytelse verken på nordmenn eller samfunnet vårt!

Med andre ord - du mener at vi skal bli som "dem", og forby andre religioner?

Så latterlig pinlig av deg!

Skrevet

Jeg angriper islam på samme måte som jeg angriper andre totalitære ideologier, det være seg kommunisme, fasisme etc.

Synes du man skal la være å ytre seg kritisk til slike ideologier?

Eller mener du islam ikke er en slik totalitær ideologi? Er du ikke kjent med at i islam er politikk og religion ett?

Selv synes jeg voksne folk må stå for sine holdninger og politiske oppfatninger, og om noen blir støtt hvis de kritiseres, så kan ikke det tillegges spesielt stor vekt.

Skrevet

Med teskje:

jeg er enig med deg. Ble litt nysgjerrig - hva mener du om å skille Den norske kirke og Staten?

Skrevet

jeg er enig med deg. Ble litt nysgjerrig - hva mener du om å skille Den norske kirke og Staten?

Er i utgangspunktet for et skille, men dersom det på noe vis kan tenkes å gi islam mer makt i Norge, er jeg imot.

Gjest der er du igjen ja?
Skrevet

Enten sitter du oppe på en rosa sky eller så har du ikke tatt av deg skylappene.

Du kan ikke bortforklare at jeg har opplevd 10 ganger mer rasisme og respektløshet fra muslimer i forhold til andre. Og hvorfor blir det stadig mer ekstreme muslimer. Også her til lands.

Kanskje du skal bli advokaten til mullah krekar? Det hadde du passet som.

Skrevet

Er i utgangspunktet for et skille, men dersom det på noe vis kan tenkes å gi islam mer makt i Norge, er jeg imot.

Som meg du da :)

Skrevet

Jeg er villig til å dø for ytringsfriheten! Og da skal selvfølgelig det gjelde for alle mennesker...Selv om jeg tror på Jesus, kunne det ikke falle meg inn å forby en annen religion! Det er rett og slett uhørt.

Men samtidig mener jeg at ingen religioner skal ha innvirkning på folks hverdag. Det finnes mange ikke-troende og de fortjener respekt for sine valg. Jeg vil ikke trekke hverken bud eller forbud over hodene på noen!

Men man kan forby praktisering av en religion som tråkker på kvinner og lemlester barn. Å tenke, si og tro hva en vil er noe annet.

Skrevet

Men man kan forby praktisering av en religion som tråkker på kvinner og lemlester barn. Å tenke, si og tro hva en vil er noe annet.

For å snu det riktig vei:

Kulturen undertrykker kvinner. Kulturen har deretter skapt religionen, som bare dokumenterer den undertrykkende kulturen.

Muslimer velger selv å praktisere kulturen/religionen, men noen ganger prøver noen (fehuer) å påstå at muslimer ikke har noe valg. Muslimer har valg, de er ikke født muslimer.

Fordi muslimer har et valg, så velger de å undertrykke kvinner, og de må de stå til ansvar for. De (mennene) prøver å holde på kulturen, og bruker unnskyldninger fra koranen som de selv har valgt å følge, og som de selv en gang har skapt. (Se! Det står i boka som jeg har skrevet at jeg må undertrykke kvinner!) Da MÅ jeg bare gjøre det.

Skrevet

20 % av verdens befolkning er muslimer... Skulle vært morsomt å vite hvor du fant det tallet?

Skrevet

20 % av verdens befolkning er muslimer... Skulle vært morsomt å vite hvor du fant det tallet?

Jeg leste at det finnes 1,3 milliarder muslimer i verden. Hvor mange prosent blir det?

Skrevet

Jeg leste at det finnes 1,3 milliarder muslimer i verden. Hvor mange prosent blir det?

Rundt 20.

Av og til må jo selv Sør greie og tippe riktig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...