Gå til innhold

Det tok litt tid, men var verdt det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men man kan forby praktisering av en religion som tråkker på kvinner og lemlester barn. Å tenke, si og tro hva en vil er noe annet.

Koranen tråkker ikke på noen, men menneskene som praktiserer den gjør.

I Norge ble Jòl feiret lenge for Kristus, mennesker plasserte denne hedenske skikken til en kristen jul. På samme måte med Islam, de kulturelle skikkene er ikke en del av Koranen, men mennesker som syntes det passet greit sammen...

Å forby en religion vil aldri føre godt med seg, og vil definitivt virke mot sin hensikt. Skikker kan vi og bør vi forby, når hensikten er lemlesting, drap etc. Burka står heller ikke omtalt i Koranen...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

15

• motis

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg leste at det finnes 1,3 milliarder muslimer i verden. Hvor mange prosent blir det?

Det blir ca. 20 %. Og det samme antall kristne ca. Så finnes det 60 % mennesker i verden som tilhører en annen tro eller ikke-tro. Blir vanskelig for islamistene og overta verden, da, om de ikke klarer å drepe 80% av verdens befolkning....

Skrevet

Det blir ca. 20 %. Og det samme antall kristne ca. Så finnes det 60 % mennesker i verden som tilhører en annen tro eller ikke-tro. Blir vanskelig for islamistene og overta verden, da, om de ikke klarer å drepe 80% av verdens befolkning....

De fleste fins faktisk i Indonesia. I visse provinser har de begynt å hugge armer og bein av folk nå. Turister er mer og mer uglesett med sin nakenhet, prestene og guden er vrede. Det går hardt ut over de prostituerte. Altså kvinnene. Alltid skal kvinnene tas først.

Skrevet

Bra du er tilbake. Det behøves dersom DOL ikke skal bli kjent for å være et islamfiendtlig forum.

Skrevet

Bra du er tilbake. Det behøves dersom DOL ikke skal bli kjent for å være et islamfiendtlig forum.

Takk for velkomst.

Heldigvis er det mer og mer klart over hva "de" faktisk består av. (Se innlegget på Webmaster.)

Godt nyttår til deg!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Takk for velkomst.

Heldigvis er det mer og mer klart over hva "de" faktisk består av. (Se innlegget på Webmaster.)

Godt nyttår til deg!

Med vennlig hilsen

Ja jeg så det, og det er etter minmening et truende personangrep mot deg. På meg virker det like ille som dengang Kahn truet Prozak.

Godt Nyttår til deg også

Gjest Moderator
Skrevet

Deler av denne tråden er slettet av redaksjonen.

Skrevet

Jeg har aldri tolket Sør dithen at han har stor kjærlighet til Islam. Jeg oppfatter ham slik at han har kjærlighet til mennesker, uavhengig av religion. Man kan fordømme enkeltfolks handlinger som f.eks. har utspring i en religion. Jeg ønsker ikke, som født i et kristent land, å bli fordømt hvis noen kristne i mitt land utfører bestialske handlinger med Bibelen i hånd.

Veldig godt skrevet Togli

ylvali1365381015
Skrevet

Heh, er dette ment alvorlig må jo denne personen være dum.

Men et vittig innlegg sør- jeg er enig med deg. (Nå har ikke jeg lest tråden enda, men ser at den er laaang og attpåtil kommentert av webmaster, så det tar seg vel opp etterhvert her... ;-))

Skrevet

Deler av denne tråden er slettet av redaksjonen.

Og hvorfor er så ikke hele denne tråden slettet da, webmaster? Jeg trodde ikke dere ville ha personfokuserende innlegg her, noe startinnlegget på denne tråden så vitterlig er! FOR EN RÆVVA SLETTEPOLITIKK DERE FØRER!!! Sør er beskyttet og kan komme med så mye faens dritt han vil om andre uten å bli slettet, mens andre som benytter seg av sin ytringsfrihet blir slettet? Jaja, at dol er et sted kun for pk-holdninger er jo helt klart. Synd! Og veldig synd at du webmaster tar side, du burde i det minste kunne holde deg nøytral. Men det er greit det, jeg skal huske på at Sør er din yndling, og at alle som fornærmes av hans innlegg ikke kan klage til webmaster, for det hjelper ikke. Jeg har flere ganger bedt dere slette tråden, noe dere ikke har etterkommet. Sør kan altså skrive så mye dritt han bare orker om andre, mens vi andre må passe kjeften. Jaja... det er vel bare en anmeldelse om ærekrenkelse som kan få stoppet kjeften på Sør.

Skrevet

Og hvorfor er så ikke hele denne tråden slettet da, webmaster? Jeg trodde ikke dere ville ha personfokuserende innlegg her, noe startinnlegget på denne tråden så vitterlig er! FOR EN RÆVVA SLETTEPOLITIKK DERE FØRER!!! Sør er beskyttet og kan komme med så mye faens dritt han vil om andre uten å bli slettet, mens andre som benytter seg av sin ytringsfrihet blir slettet? Jaja, at dol er et sted kun for pk-holdninger er jo helt klart. Synd! Og veldig synd at du webmaster tar side, du burde i det minste kunne holde deg nøytral. Men det er greit det, jeg skal huske på at Sør er din yndling, og at alle som fornærmes av hans innlegg ikke kan klage til webmaster, for det hjelper ikke. Jeg har flere ganger bedt dere slette tråden, noe dere ikke har etterkommet. Sør kan altså skrive så mye dritt han bare orker om andre, mens vi andre må passe kjeften. Jaja... det er vel bare en anmeldelse om ærekrenkelse som kan få stoppet kjeften på Sør.

Startinnlegget er ikke personfokuserende, men et komplett sitat av et helt innlegg som du skrev.

Selvsagt nevner jeg deg som kilde, hvis ikke ville du klaget over det.

Vil du ikke stå ved det du har skrevet?

Skrevet

Jeg synes det var du som kom med personangrep...

Skrevet

Startinnlegget er ikke personfokuserende, men et komplett sitat av et helt innlegg som du skrev.

Selvsagt nevner jeg deg som kilde, hvis ikke ville du klaget over det.

Vil du ikke stå ved det du har skrevet?

Jeg står i høyeste grad ved det jeg har skrevet og jeg har flere ganger bedt webmaster om å fjerne denne tråden din. Dessverre ble ikke det kravet etterkommet, og da ble det som det ble. Du er kun en faens kverulantjævel, og jeg kommer uansett aldri til å unnskylde noe av det jeg har skrevet om deg eller til deg. Jeg står ved alt jeg har skrevet og kommer til å fortsette mitt arbeid mot islams påvirkning av Norge. Din mening i den saken betyr null for meg og videre sosialist-pk-fjollerier fra din side vil ikke bli besvart. Bye-bye!

Skrevet

Jeg synes det var du som kom med personangrep...

Når hele tråden er basert på personangrep og webmaster ikke griper inn og sletter tråden på tross av anmodninger om sletting, så blir det sånn!

Skrevet

Jeg står i høyeste grad ved det jeg har skrevet og jeg har flere ganger bedt webmaster om å fjerne denne tråden din. Dessverre ble ikke det kravet etterkommet, og da ble det som det ble. Du er kun en faens kverulantjævel, og jeg kommer uansett aldri til å unnskylde noe av det jeg har skrevet om deg eller til deg. Jeg står ved alt jeg har skrevet og kommer til å fortsette mitt arbeid mot islams påvirkning av Norge. Din mening i den saken betyr null for meg og videre sosialist-pk-fjollerier fra din side vil ikke bli besvart. Bye-bye!

Men det var jo du som kom med personangrep da.

Skrevet

Når hele tråden er basert på personangrep og webmaster ikke griper inn og sletter tråden på tross av anmodninger om sletting, så blir det sånn!

Hvor er "personangrepet"?

Ved at jeg siterer deg?

Skrevet

Hvor er "personangrepet"?

Ved at jeg siterer deg?

Ved at du startet en helt ny tråd kun med hva jeg har sagt. Skjønte du ikke såpass? Nei, man kan vel kanskje ikke forvente det av en pk-fjolle som deg.

Skrevet

Men det var jo du som kom med personangrep da.

Se åpningsinnlegget, det var Sør som startet personangrep her. Det var totalt unødvendig av han å lage en egen tråd om mine standpunkter. At webmaster heller ikke grep inn og fjernet tråden etter flere anmodninger om det, reagerer jeg også på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...