Gjest Siss Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Har hatt plager i underlivet i snart 4 måneder. Var hos lege for 3,5 mnd siden, hun fant ingenting. Det svir og stikker liksom. Barberte meg derfor for 2 mnd siden, tenkte det var hårene som stakk. Det ble ikke bedre, tvert i mot. Nå innbiller jeg meg at det er kjønnsvorter, synes det ser ut som om jeg har masse av dem på kjønnsleppene. Har forlengst bestilt time hos gynekologen, men der er det ventetid på over 5 uker. Er det noe jeg selv kan gjøre? Kan partner bli smittet av kjønnsvorter ved oralsex? Har prøvd Canesten piller og salver, det hjalp ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Hvis legen du har vært hos ikke ser noe, så er det vel lite sannsynlig av du har vorter, og de vil heller ikke gi deg symptomer. Du kan gjerne ha oral sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.