Gå til innhold

Byttet julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Den store byttedagen" står det i avisene.

Så, har du eller skal du bytte noen av gavene dine i år?

Selv skal jeg ikke det. Har ikke fått noe som "bør" byttes. Fikk ikke noen klær i år. Alle andre ting er toppers.

Kællen fikk meg til å love å bytte gaven min fra ham hvis jeg ikke var fornøyd eller ønsket et annet slag. Men den tykkeste alliansering med tre nydelige diamanter, hvem bytter vel bort noe sånt ;)

Skal du bytte noe? Hva skal du bytte, og hvorfor og til hva?

:)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Gemini

7

• amber sun

3

• candyqueen_83

3

Skrevet

Jeg skulle gjerne byttet en bok, men ettersom det er en bokklubb-bok (roman) så får jeg ikke byttet den i en vanlig bokhandel. Ønsker meg nemlig veldig en annen bok, men den selges ikke gjennom noen bokklubb.

Skal også bytte et par øredobber fra kjæresten, men det er bare fordi den ene gikk i stykker da jeg tok den ut av eska! *Snøft*

Skrevet

Jeg skal ikke bytte noen gaver...og ikke bruker jeg det heller!

Gjest vind i håret
Skrevet

Jeg skulle gjerne byttet en bok, men ettersom det er en bokklubb-bok (roman) så får jeg ikke byttet den i en vanlig bokhandel. Ønsker meg nemlig veldig en annen bok, men den selges ikke gjennom noen bokklubb.

Skal også bytte et par øredobber fra kjæresten, men det er bare fordi den ene gikk i stykker da jeg tok den ut av eska! *Snøft*

Å, kjipt med så simple gaver at en ikke rekker pakke de opp engang før de ryker. Det var liksom den gode tanken...

Skrevet

Jeg skal ikke bytte noen gaver...og ikke bruker jeg det heller!

Jeg pleier heller ikke det, men det året snuppa fikk 4 sett med bukse og tunika ble 3 av dem byttet i noe som var litt mer praktisk og nyttig. :o) Ulltøy.

Skrevet

Å, kjipt med så simple gaver at en ikke rekker pakke de opp engang før de ryker. Det var liksom den gode tanken...

De var ikke simple, jeg har selv plukket dem ut og vet hva de kostet. :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg skal ikke bytte noen gaver i år heller nei.

Sjelden jeg trenger å bytte noen gaver.

Skrevet

Skal bytte en pizzaovn vi fikk. Hvis ingen her nå kan overbevise meg om at det blir fantastisk mye bedre pizza i en pizzaovn da, enn i stekeovnen (som for øvrig har pizzafunksjon, vi har en sånn stenplate osv.).

Ja, hva skal man egentlig med en pizzaovn, sånn rent bortsett fra å fylle opp allerede overfylte kjøkkenskap?

Har ikke helt funnet ut hva den skal byttes inn i ennå, men får vel ta en tur ut i morgen eller fredag. I dag ble det ikke noe av pga at mannen min ikke her helt i form.

Må forresten spørre giveren om hvor den er kjøpt også, for det sto ikke på. Skal dobbeltsjekke oppi om det ligger et byttekort der først da.

Men er det noen som har en god ide om hva den kan byttes inn i, noe som man virkelig har bruk for?

(Tror verdien er ca 600 kr, det var i alle fall hva den ble solgt for på SmartClub, fant jeg i et nettsøk).

Gjest vind i håret
Skrevet

De var ikke simple, jeg har selv plukket dem ut og vet hva de kostet. :o)

Jo, selvsagt er de simple siden de ble ødelagt før de kom ut av esken. Prisen har ikke noe å si for om det er simpelt eller ikke. Så utrolig anti-romantisk da, du plukket selv ut gaven fra kjæresten? Dumpe-grunn spør du meg. Å velge gave bør en kjæreste både gidde og klare selv.

Skrevet

Jo, selvsagt er de simple siden de ble ødelagt før de kom ut av esken. Prisen har ikke noe å si for om det er simpelt eller ikke. Så utrolig anti-romantisk da, du plukket selv ut gaven fra kjæresten? Dumpe-grunn spør du meg. Å velge gave bør en kjæreste både gidde og klare selv.

åh herregud.....

Mye bedre å plukke ut selv da, enn å få noe man absolutt ikke vil ha. Ikke sikkert det var eneste gaven fra ham heller? Kan jo ha kjøpt andre ting på egenhånd.

Skrevet

åh herregud.....

Mye bedre å plukke ut selv da, enn å få noe man absolutt ikke vil ha. Ikke sikkert det var eneste gaven fra ham heller? Kan jo ha kjøpt andre ting på egenhånd.

Det er nok bare den kjære stalkeren min som er ute igjen. Ikke noe å bry seg med. :o)

Skrevet

Har byttet et leketøy som vi fikk to like av. Dessuten måtte vi bytte en barnedress som var for liten.

Gjest vind i håret
Skrevet

åh herregud.....

En kjæreste man kommuniserer bra med ville jo aldri greid å kjøpe noe man ikke ville ha, det er jo hele poenget da. Å måtte bestille den og den gaven er utrolig kjipt og det tyder jo på litt dårlig kommunikasjon, at han ikke vet hva hun liker og ønsker seg av ting og tang.

Skrevet

Fikk kamera med div. tilbehør. Regner med å bytte noe av tilbehøret ettersom det er snakk om mange tusen kroner for dette, og jeg ønsker å få det som er optimalt for mitt bruk.

hare1365380455
Skrevet

Det er nok bare den kjære stalkeren min som er ute igjen. Ikke noe å bry seg med. :o)

Jeg tenkte det samme.

Gjest Debra irl
Skrevet

Fikk dobbelt opp av de to dvd'ene jeg ønsket meg, så de har jeg byttet inn i et ps2-spill. Ellers ingen gaver byttet.

Jo fikk to av en bok jeg ønsket meg også, så da skal jeg bytte inn i den andre boken jeg ikke fikk.

Skrevet

Jeg skal bare shoppe. :-D

Fikk en del penger, det var det jeg ønsket meg. Så de skal jeg kjøpe klær for. Ellers fikk jeg ingenting jeg vil bytte.

Skrevet

Skal bare bytte 1 cd og 1 bok fordi jeg har identiske fra før.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal bytte den der "Få meg på, for faen"boka..Den tror jeg ikke jeg liker, nemlig, og jeg har lyst på en god roman.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...