Gå til innhold

Brodert bilpute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil brodere en sånn pute som man pleide å ha i bilen før i tiden. Med bilde av en bil og kanskje noen trafikkskilter og gjerne navnet på bilmodellen også (spiller ingen rolle hvilken modell det er). Men jeg finner ingenting på nettet - noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Skrevet

Om noen har lenker til bilder av slike puter så skal jeg vel alltids klare å lage meg et mønster selv, men jeg finner ikke det engang!

Skrevet

Gå på en brodeributikk...tror nok du kan finne noe der..

Skrevet

Gå på en brodeributikk...tror nok du kan finne noe der..

Joa - men jeg er utålmodig og kunne tenke meg å sette mitt eget preg på puta ved å lage et mønster selv. :o) Om jeg er i stand til å finne et utgangspunkt i det minste...

Gjest patriskia
Skrevet

Hva i all verden skal du med en slik pute? Donere til et museum? Er du virkelig så stusselig og gammelmodig som du virker?

Skrevet

Hva i all verden skal du med en slik pute? Donere til et museum? Er du virkelig så stusselig og gammelmodig som du virker?

Spiller det noen rolle for deg hvorfor jeg vil sy en slik pute?

Annonse

Gjest patriskia
Skrevet

Spiller det noen rolle for deg hvorfor jeg vil sy en slik pute?

Begynner jo å lure litt på hvor mange og åtti år du er da...

Skrevet

Om noen har lenker til bilder av slike puter så skal jeg vel alltids klare å lage meg et mønster selv, men jeg finner ikke det engang!

Dette var det nærmeste jeg kom - tener du må kjøpe sånn domino-stoff -tror det heter det:

http://kunst.no/rama/sider/molander.htm

Skrevet

Dette var det nærmeste jeg kom - tener du må kjøpe sånn domino-stoff -tror det heter det:

http://kunst.no/rama/sider/molander.htm

Du er inne på det, men det skal være bilde av en bil på. Stoffet heter aida forøvrig, evt. en eller annen strie. Ser ut til at jeg må ta en tur til en brodeributikk over nyttår.

Men takk for hjelpen, Flisa! :o)

Skrevet

Har ikke svar på spørsmålet ditt men lurer på noe annet; har du duk og pynt oppå tv'en også? Det er jo også noe mannfolk er glad i ;o)

Skrevet

Har ikke svar på spørsmålet ditt men lurer på noe annet; har du duk og pynt oppå tv'en også? Det er jo også noe mannfolk er glad i ;o)

Å nei du! Oppå tv'n min er intet annet enn støv! :o) Duk og stæsj oppå tv'n er grusomt.

Annonse

Gjest lure mei
Skrevet

Begynner jo å lure litt på hvor mange og åtti år du er da...

Kanskje den skal gis i gave til noen som er mange og åtti ;o)

Skrevet

Her finner du ei bilpute:

http://www.margaretha.no/butik/default.asp?

Skriv bilpute i søkefeltet.

Jeg har sett den, men den er heller ikke helt hva jeg er ute etter. Litt nyere bil enn den der. :o)

Ellers var både prøvebildet og tastatur-puta morsomme! :o)

Skrevet

*Søker og svetter* Fant ikke noe der heller. At det skulle være så vanskelig å finne bilde av en sånn pute hadde jeg jaggu ikke trodd!

Kanskje fordi internett ikke var særlig utbredt på den tiden slike puter var det... hehe

Nei, jeg vet ikke. Og strengt tatt gidder jeg ikke søke. Skal ut og prøvekjøre det som kan bli vår nye bil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...