Lillemus Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Kanskje fordi internett ikke var særlig utbredt på den tiden slike puter var det... hehe Nei, jeg vet ikke. Og strengt tatt gidder jeg ikke søke. Skal ut og prøvekjøre det som kan bli vår nye bil *Snøft* Jeg som var sikker på at du kom til å finne noe! *Sutre* 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 *Søker og svetter* Fant ikke noe der heller. At det skulle være så vanskelig å finne bilde av en sånn pute hadde jeg jaggu ikke trodd! Kanskje du skulle ha laget ditt eget mønster? Scannet inn et bilde av bilen og så valgt inn tekst, så får gjort om det til korsstingmønster? Da får du det som du vil hvertfall. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 *Snøft* Jeg som var sikker på at du kom til å finne noe! *Sutre* Ja, jeg fant bil, nærmere bestemt, vi har kjøpt ny - rettere sagt brukt bil! Fikk med et sånn babybilsete på kjøpet som vi hadde planer om å kjøpe også! hehe 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 *gulp* Enten har det rabla for deg, ellers så har du _jævla_ god tid! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.