Gå til innhold

Hvis jeg var deg og møtte meg...

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

...Da ville jeg jo sagt at du var sterk som pokker. At du var en fighter som det sto respekt av.

Jeg ville fortalte deg at du er vakker og verdifull og at du fortjener å kjenne glede i livet.

Jeg ville latt deg vite at du er elsket, akkurat slik du er og at jeg setter pris på dine ord.

Du skulle få høre meg si at jeg er glad i deg og at jeg tror du har evner som kan føre deg dit du vil. At du er ressurssterk og talentfull.

Jeg skulle fortalte deg at jeg tror du kommer til å bli noe stort og betydningsfullt. At du har evnen til å vekke gleden i andre, som de kanskje hadde glemt en liten stund.

Du skulle fått kjenne riktig omsorg. Den type omsorg som leger sår og som lindrer utrygghet. Den type omsorg som viser deg hva du fortjener av godhet.

Alt dette og mere til skulle jeg sagt hvis jeg var deg og møtte meg.

Men det gjelder bare hvis du var meg, i mine sko. Det gjelder ikke meg i mine sko!

Jeg betyr jo ingenting. Bare du gjør det.

Jeg kan ingeting. Det er du som kan alt. Jeg er ikke like verdifull som du. Jeg er styggere enn deg og antageligvis slemmere også.

Det gode gjelder bare deg, ikke meg.

Men hadde du være i mine sko, da hadde alt vært anderledes...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259645-hvis-jeg-var-deg-og-m%C3%B8tte-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...