Gå til innhold

Hva gjør man når...

Anbefalte innlegg

Gjest wannabe superstar
Skrevet

Man har så sinnsykt lyst til å likne på noen? Altså at man beundrer et utseende så sterkt at man vil bare se på bilder av personen og har ønsketenkninger om at en selv ser slik ut.

Betyr dette at man har dårlig selvtillit?

Hva skal jeg gjøre!

Skrevet

En gang i tida skulle jeg absolutt likne Olivia...hun i Greasefilmen!

Jeg var nesten prikk lik...både med klær og frisyre...

Syns det var litt spennende da jeg var ungdom...nå vil jeg være meg selv...

Kanskje du også vil være deg selv?

Gjest lofot morsk
Skrevet

Tror man bør oppsøke psykolog, eller vente på at man skal komme over begynnelsen av tenåra.

Gjest wannabe superstar
Skrevet

En gang i tida skulle jeg absolutt likne Olivia...hun i Greasefilmen!

Jeg var nesten prikk lik...både med klær og frisyre...

Syns det var litt spennende da jeg var ungdom...nå vil jeg være meg selv...

Kanskje du også vil være deg selv?

Lett å si det..."vær deg selv"...hehe..

Jeg er ikke obsessed med dette, men bare lurer på om det er noe som er lurt å tenke når man begynner å tenke slik.

Jeg er stolt over mitt eget utseende, men har tendenser til å bli sjalu når jeg ser bilder av den jeg har lyst å likne på...

Vet det høres barnslig ut! Men det er vel sunt å drømme litt, eller hva!?

Skrevet

Gjør noe for å bli mer av deg selv. Ikke mer av noen andre.

Du gjør altså noe med det du kan gjøre noe med, og melder deg inn på Sats, forandrer kostholdet ditt og former kroppen din til det perfekte.

Med stram mage, knallrumpe og godt trente armer, tviler jeg på at du vil ligne på noe annen.

Skrevet

Om du enda er i tenårene er det nok ikke uvanlig i hvertfall, men er du voksen vil jeg si det er på tide å gå over til å bli fornøyd med deg selv slik du er.

Gjest wannabe superstar
Skrevet

Gjør noe for å bli mer av deg selv. Ikke mer av noen andre.

Du gjør altså noe med det du kan gjøre noe med, og melder deg inn på Sats, forandrer kostholdet ditt og former kroppen din til det perfekte.

Med stram mage, knallrumpe og godt trente armer, tviler jeg på at du vil ligne på noe annen.

Jo, takk for inspirerende ord ;)

Er allerede innmeldt i treningssenter, har et ganske balansert kosthold og fornøyd med kroppen. Og en veltrent kropp er jo vel og bra. Men det er liksom det "lille ekstra" som jeg er ute etter, glimt i øyet osv.

Men det er absolutt verdt det å trene og slikt for å holde kroppen in-shape =)

Skrevet

Ser lengre nede i tråden at du ville ha "glimtet i øyet osv." Glimt i øyet får du ved å være deg selv og være fornøyd og glad. Se deg i speilet og rams opp alt du er fornøyd med. Fremhev det og smil. Vet det er vanskelig, jobber med samme saken selv. Men å begynne med operasjoner og å gjøre seg til for å ligne en kjendis er IKKE riktig vei å gå.

For å bli fornøyd og glad tror jeg det er viktig å bruke tiden på noe man selv trives med og synes er fornuftig. Både jobb og fritid. Da føler man seg verdifull og det vil skinne fra øynene dine :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...