en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 pga mange bihulebetennelser har jeg blitt anbefalt å prøve neseskyllehorn, og har gjort det noen dager nå... men nå har jeg blitt så forkjøla at det absolutt ikke funker.. noen tips til hva jeg skal gjøre da?? og.. hvis dere har prøvd dette før, hvilken effekt har det hatt? 0 Siter
en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 det renner forresten skikkelig av øynene når jeg skyller nå.. 0 Siter
Gjest neshornet Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har prøvd nesehorn selv under forkjølelse og det går IKKE! Må i tilfelle bruke nesespray først. Jeg fikk også en forkjølelse første gang jeg holdt på med det nesehornet faktisk...hmm.. Men sikkert bare tilfeldig 0 Siter
en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Jeg har prøvd nesehorn selv under forkjølelse og det går IKKE! Må i tilfelle bruke nesespray først. Jeg fikk også en forkjølelse første gang jeg holdt på med det nesehornet faktisk...hmm.. Men sikkert bare tilfeldig kanskje ikke helt tilfeldig?? vet ikke jeg hvor lenge vare forkjølelsen? nå bare svir det når jeg prøver å skylle.... 0 Siter
Gjest kakehus Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 det renner forresten skikkelig av øynene når jeg skyller nå.. Mener du at skyllevannet kommer ut gjennom tårekanalen`? Gulp! håper jeg misforsto nå... 0 Siter
en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Mener du at skyllevannet kommer ut gjennom tårekanalen`? Gulp! håper jeg misforsto nå... akkurat det det gjør... tror jeg.. 0 Siter
Gjest neshornet Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 kanskje ikke helt tilfeldig?? vet ikke jeg hvor lenge vare forkjølelsen? nå bare svir det når jeg prøver å skylle.... njaa...jeg syntes det var litt rart selv jeg. Nesehornet skulle liksom forebygge forkjølelse, også får jeg en stor en rett etter jeg begynner på det. Kan være at den "rusker opp" i ulmende forkjølelser som ligger latente - også blir man bedre etter det. 0 Siter
en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 njaa...jeg syntes det var litt rart selv jeg. Nesehornet skulle liksom forebygge forkjølelse, også får jeg en stor en rett etter jeg begynner på det. Kan være at den "rusker opp" i ulmende forkjølelser som ligger latente - også blir man bedre etter det. kanskje det er det at bakterie miljøeet blir forandra? 0 Siter
Gjest neshornet Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 kanskje det er det at bakterie miljøeet blir forandra? Kan være... Men jeg har ikke brukt det hornet på lenge så jeg skal ikke være helt sikker i min uttalelse. Man skal bruke litt salt i vannet i allefall. Og jeg bruker å ta det litt lunkent. Men det er ubehagelig når man er tett! 0 Siter
en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Kan være... Men jeg har ikke brukt det hornet på lenge så jeg skal ikke være helt sikker i min uttalelse. Man skal bruke litt salt i vannet i allefall. Og jeg bruker å ta det litt lunkent. Men det er ubehagelig når man er tett! ja... kommer ikke noe gjennom...skal prøve igjen i kveld tror jeg... 0 Siter
lonelyP Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 akkurat det det gjør... tror jeg.. Du må holdet hodet litt på skrå den veien vannet skal renne og åpne munnen... hvis du har munnen lukket vil ikke vannet komme gjennom. 0 Siter
en liten undulat Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Du må holdet hodet litt på skrå den veien vannet skal renne og åpne munnen... hvis du har munnen lukket vil ikke vannet komme gjennom. vet... det har gått bra de andre dagene, men funka dårlig når jeg var så potte tett som idag ;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.