Gå til innhold

trenger litt hjelp her...

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

pga mange bihulebetennelser har jeg blitt anbefalt å prøve neseskyllehorn, og har gjort det noen dager nå... men nå har jeg blitt så forkjøla at det absolutt ikke funker.. noen tips til hva jeg skal gjøre da?? og.. hvis dere har prøvd dette før, hvilken effekt har det hatt?

en liten undulat
Skrevet

det renner forresten skikkelig av øynene når jeg skyller nå..

Gjest neshornet
Skrevet

Jeg har prøvd nesehorn selv under forkjølelse og det går IKKE! Må i tilfelle bruke nesespray først.

Jeg fikk også en forkjølelse første gang jeg holdt på med det nesehornet faktisk...hmm.. Men sikkert bare tilfeldig

en liten undulat
Skrevet

Jeg har prøvd nesehorn selv under forkjølelse og det går IKKE! Må i tilfelle bruke nesespray først.

Jeg fikk også en forkjølelse første gang jeg holdt på med det nesehornet faktisk...hmm.. Men sikkert bare tilfeldig

kanskje ikke helt tilfeldig?? vet ikke jeg :P hvor lenge vare forkjølelsen? nå bare svir det når jeg prøver å skylle....

Skrevet

det renner forresten skikkelig av øynene når jeg skyller nå..

Mener du at skyllevannet kommer ut gjennom tårekanalen`?

Gulp! håper jeg misforsto nå...

en liten undulat
Skrevet

Mener du at skyllevannet kommer ut gjennom tårekanalen`?

Gulp! håper jeg misforsto nå...

akkurat det det gjør... tror jeg..

Gjest neshornet
Skrevet

kanskje ikke helt tilfeldig?? vet ikke jeg :P hvor lenge vare forkjølelsen? nå bare svir det når jeg prøver å skylle....

njaa...jeg syntes det var litt rart selv jeg. Nesehornet skulle liksom forebygge forkjølelse, også får jeg en stor en rett etter jeg begynner på det.

Kan være at den "rusker opp" i ulmende forkjølelser som ligger latente - også blir man bedre etter det.

en liten undulat
Skrevet

njaa...jeg syntes det var litt rart selv jeg. Nesehornet skulle liksom forebygge forkjølelse, også får jeg en stor en rett etter jeg begynner på det.

Kan være at den "rusker opp" i ulmende forkjølelser som ligger latente - også blir man bedre etter det.

kanskje det er det at bakterie miljøeet blir forandra?

Gjest neshornet
Skrevet

kanskje det er det at bakterie miljøeet blir forandra?

Kan være...

Men jeg har ikke brukt det hornet på lenge så jeg skal ikke være helt sikker i min uttalelse.

Man skal bruke litt salt i vannet i allefall. Og jeg bruker å ta det litt lunkent.

Men det er ubehagelig når man er tett!

en liten undulat
Skrevet

Kan være...

Men jeg har ikke brukt det hornet på lenge så jeg skal ikke være helt sikker i min uttalelse.

Man skal bruke litt salt i vannet i allefall. Og jeg bruker å ta det litt lunkent.

Men det er ubehagelig når man er tett!

ja... kommer ikke noe gjennom...skal prøve igjen i kveld tror jeg...

Skrevet

akkurat det det gjør... tror jeg..

Du må holdet hodet litt på skrå den veien vannet skal renne og åpne munnen... hvis du har munnen lukket vil ikke vannet komme gjennom.

en liten undulat
Skrevet

Du må holdet hodet litt på skrå den veien vannet skal renne og åpne munnen... hvis du har munnen lukket vil ikke vannet komme gjennom.

vet... det har gått bra de andre dagene, men funka dårlig når jeg var så potte tett som idag ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...