Gjest sommerkommersnart Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 I IA-bedrift Oslo kOmmune. Hvor mange dager i strekk kan man være borte på disse under sykdom? 0 Siter
asterix Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Egenmelding kan brukes i opp til 8 dager i strekk i IA systemet. 24 dager totalt i løpet av 12 mnd. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg måtte bare skrive til deg og si at jeg ble i så godt humør av nicket du valgte i dag:o) I dag har jeg en såkallt "mørkt ute-trøtt i trynet"-dag. Da tar jeg med meg alle små gleder som finnes. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Egenmelding kan brukes i opp til 8 dager i strekk i IA systemet. 24 dager totalt i løpet av 12 mnd. Stemmer vel det, ja. Og minimum 16 dager mellom hver gang du bruker egenmelding, tror jeg. Og så er det noe om kontakt med arbeidsgiver evt lege underveis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.