pekkaline Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Blir ikke frimerker stemplet lengre?? Ha nå fått to julekort i konvolutt som ikke er stemplet. Blir de "lest" elektronisk nå kanskje? Kan jeg bruke frimerkene på nytt? (Disse frimerkene er klistermerker.) 0 Siter
Gjest lure mei Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Joda, de skal stemples. Men i disse juletider går alt så fort, så maskinene hopper nok over mange. Jeg har samlet opp en hel del ustemplede som skal brukes på nytt, til og med ett på 22.- 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Joda, de skal stemples. Men i disse juletider går alt så fort, så maskinene hopper nok over mange. Jeg har samlet opp en hel del ustemplede som skal brukes på nytt, til og med ett på 22.- Jøss Jaja, da tar jeg vare på dem! Lure deg ja! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Dette har jeg også lagt merke til. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Ja, du kan dampe dem av. *hadde en kort kariere som filatelist* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.