Gå til innhold

FU: Hvordan oppfører din bedre halvdel seg på middags-selskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg bor sammen med en B
Skrevet

Du er på pinnekjøtt-middag hos familien. Dere er 10 stk rundt bordet. Poteter og kålrabistappe har allerede gått rundt bordet. Så kommer fatet med pinnekjøttet. Det blir plassert i armene på din bedre halvdel. Dere sitter ved siden av hverandre. Hva gjør h*n?

A: Forsyner seg selv først av de beste stykkene selvsagt og sender fatet videre til deg.

B: Forsyner seg selv først av de beste stykkene og sender fatet videre rundt bordet i motsatt retning fra deg, slik at du får forsyne deg sist.

C: Holder fatet for deg slik at du kan forsyne deg først, så forsyner h*n seg før fatet blir sendt videre.

D: H*n sender fatet videre til deg uten å ta selv først.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• Lillemus

3

• Mista nikket

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det må bli mer eller mindre D. Han lar meg ta først og så sender han det videre uten å ta noe selv:-) Han avskyr pinnekjøtt.

Skrevet

Han er en C :-)

Heldig du er da :)

Skrevet

Det må bli mer eller mindre D. Han lar meg ta først og så sender han det videre uten å ta noe selv:-) Han avskyr pinnekjøtt.

Hehe.. sånn å forstå ja.. ;)

Han sender hvertfall fatet i din retning..

Skrevet

*ler*

For en FU da :D

Min er nok en c/d.

Hvis vi sitter slik at han "bør" forsyne seg først før han sender det videre til meg så gjør han vel det.

Hvis fatet er på veg "fra oss" så sørger han for at jeg får mat også :)

En blanding mellom å holde fatet for meg og forsyne seg selv og så holde fatet for meg tror jeg, avhengig av bordplassering etc.

:D

Skrevet

Han ville nok være en C.

Men akkurat når det gjelder pinnekjøtt, ville jeg ikke være veldig deppa over å gå glipp av noe, skal jeg være helt ærlig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Heldig du er da :)

Ja, jeg vet jeg er heldig. Han bærer meg på gullstol. Helt sant.

Skrevet

*ler*

For en FU da :D

Min er nok en c/d.

Hvis vi sitter slik at han "bør" forsyne seg først før han sender det videre til meg så gjør han vel det.

Hvis fatet er på veg "fra oss" så sørger han for at jeg får mat også :)

En blanding mellom å holde fatet for meg og forsyne seg selv og så holde fatet for meg tror jeg, avhengig av bordplassering etc.

:D

Saken er den at han får fatet plantet i armene fra verten som kommer fra kjøkkenet.. så det er ikke på noen "vei" ennå.

Skrevet

Hehe.. sånn å forstå ja.. ;)

Han sender hvertfall fatet i din retning..

Høflig sånn. Han er godt oppdratt etter 31 år:-)

Gjest damen til B
Skrevet

Samboeren min er type B som velger å holde fatet for meg mens jeg forsyner meg, for så å forsyne seg selv o sende videre.

Men svigerfar er en egen kategori! Han nekter å forsyne seg av poteter og grønnsaker før kjøttet kommer på bordet, så der ville ikke din problemstilling funnet sted, hehe :o)

Skrevet

Han ville nok være en C.

Men akkurat når det gjelder pinnekjøtt, ville jeg ikke være veldig deppa over å gå glipp av noe, skal jeg være helt ærlig.

Men det er jo uansett veldig galant av han da. :)

Skrevet

Det kommer jo an på hvilken side av ham jeg sitter på, alt skal jo sendes med klokka må vite! :o)

Han er snill og grei, men jeg tror nok han ville forsynt seg selv først og så sendt fatet videre til meg. *Hehe* Kanskje? Jeg vet ikke, vi har ikke vært i så veldig mange fiiine middager sammen.

Skrevet

Men det er jo uansett veldig galant av han da. :)

Jeg har en snill mann.

Gjest damen til C
Skrevet

Samboeren min er type B som velger å holde fatet for meg mens jeg forsyner meg, for så å forsyne seg selv o sende videre.

Men svigerfar er en egen kategori! Han nekter å forsyne seg av poteter og grønnsaker før kjøttet kommer på bordet, så der ville ikke din problemstilling funnet sted, hehe :o)

Ops, det var c det skulle stå, hehe

Skrevet

Det må være noe jeg aldri har tenkt over. He he..

Skrevet

C mener du vel..

Skrevet

Høflig sånn. Han er godt oppdratt etter 31 år:-)

Du har gjort en god jobb ;) Jeg skjønner jeg har litt å lære.

Skrevet

Du har gjort en god jobb ;) Jeg skjønner jeg har litt å lære.

Hehe, du har mange år foran deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...