poke Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hei, noen som vet om det fins gardiner, sengetøy eller stoff i metervare av "Biler" Den nye Disney filmen. SÅ noe helt annet. Vurderer å kjøpe hund. Følger ivrig med på Finn.no hver dag. Er det noen andre netsider som kan anbefales? Takk for svar! 0 Siter
Gjest magny Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg brukte mye tid for ett par mnd siden for å søke etter metervare med "Biler", men fant ikke noe, hverken innenlands eller utenlands:( Men finner du noe så må jeg få vite det! 0 Siter
org Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Mener jeg så noe slikt på Princess, men tør ikke si det for sikkert. 0 Siter
Gjest hibbi Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Kjøpe både gardine og sengetøy (pluss alt mulig annet) i dette da jeg var i England like før jul. Så vent litt så dukker det nok opp overalt her og.. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Mener jeg har sett "Biler" sengesett på Jysk. 0 Siter
buzzy Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Sengetøy har de hos BR-leker og JYSK. Gardiner og sekkestol hos JYSK. Og har sett tepper og andre ting også, men husker ikke hvor. 0 Siter
poke Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Hei, takk for svar alle. Det stemte som dere sa. Jysk hadde dette. Fikk tak i litt, de var utsolgt av det meste, men fikk inn igjen i januar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.