Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet om det fins gardiner, sengetøy eller stoff i metervare av "Biler" Den nye Disney filmen. SÅ noe helt annet. Vurderer å kjøpe hund. Følger ivrig med på Finn.no hver dag. Er det noen andre netsider som kan anbefales?

Takk for svar!

Skrevet

Jeg brukte mye tid for ett par mnd siden for å søke etter metervare med "Biler", men fant ikke noe, hverken innenlands eller utenlands:( Men finner du noe så må jeg få vite det!

Skrevet

Mener jeg så noe slikt på Princess, men tør ikke si det for sikkert.

Skrevet

Kjøpe både gardine og sengetøy (pluss alt mulig annet) i dette da jeg var i England like før jul. Så vent litt så dukker det nok opp overalt her og..

Skrevet

Sengetøy har de hos BR-leker og JYSK. Gardiner og sekkestol hos JYSK. Og har sett tepper og andre ting også, men husker ikke hvor.

Skrevet

Hei, takk for svar alle. Det stemte som dere sa. Jysk hadde dette. Fikk tak i litt, de var utsolgt av det meste, men fikk inn igjen i januar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...