Gå til innhold

en kropp uten noen i

Anbefalte innlegg

denne jula hatr jeg gått rund og vært som et spøkelse, og skikkelig ut av meg selv.. først trodde jeg at min sjel skulle få litt fri, men det var ikke slik.. det ble kjipt og hardt, er så vondt å treffe han,, han sårer meg og er så vond.. vondt mot meg og mot de andre.. jeg får flashback fra andre, og så er det akkurat som jeg er der igjen, som om min verden forsvinner og fortiden kommer tilbake, og jeg kjenner hvordan jeg følte når jeg ble skadet, misbrukt.. det ene var jeg fire år, og jeg kjenner den følelsen som jeg følte.. gjør vondt og ekkelt.. jeg orker ikke se, men vil se for vil frem..

jeg er så sliten, jeg får ikke fred..

det gjør så vondt, det svir..

prøver å holde på at en dag er det over,, en dag..

må bare holde fast på det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259714-en-kropp-uten-noen-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må holde fast, i noe eller noen. men ingen forventer at du skal klare dette alene. julen kan være ufattelig hard og brutal. finnes der noen du kan gripe fatt i, noen som kan verne om deg litt?

skal holde fast og holde ut..det som er så rart med meg er at om jeg har en venn som jeg kan holde i, føles det nå som om fingrene og hendene mine er frosne og jeg ikke kan holde i noen, om jeg så gjerne vil..

men takk for ditt svar, jeg skal prøve.. og snart er jula over.. bare holde ut litt til.. skulle bare ønske jeg ikke var så sliten..men jeg skal holde ut..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259714-en-kropp-uten-noen-i/#findComment-2070877
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

du må holde fast, i noe eller noen. men ingen forventer at du skal klare dette alene. julen kan være ufattelig hard og brutal. finnes der noen du kan gripe fatt i, noen som kan verne om deg litt?

Jeg forstår så godt følelsene dine. Var selv hjemme 1.juledag og møtte igjen min stefar. Jeg gikk ned i kjelleren hjemme i huset til min mor og stefar. Fy søren, jeg ble slengt tilbake i tid med lysets hastighet. Jeg kunne kjenne lukte av fortiden. Lukten av min stebror og skrittene hans mot rommet mitt. Det gjorde vondt som bare det.

Dessverre er dette slike ting vi må igjennom så lenge vi er i den posisjonen at vi må forholde oss til våre overgripere. Men med tiden skal vi bli sterker slik at vi klarer å heve oss over de.

Men det tar tid... Dessverre.

Sender deg mange mange klemmer i kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259714-en-kropp-uten-noen-i/#findComment-2070885
Del på andre sider

Jeg forstår så godt følelsene dine. Var selv hjemme 1.juledag og møtte igjen min stefar. Jeg gikk ned i kjelleren hjemme i huset til min mor og stefar. Fy søren, jeg ble slengt tilbake i tid med lysets hastighet. Jeg kunne kjenne lukte av fortiden. Lukten av min stebror og skrittene hans mot rommet mitt. Det gjorde vondt som bare det.

Dessverre er dette slike ting vi må igjennom så lenge vi er i den posisjonen at vi må forholde oss til våre overgripere. Men med tiden skal vi bli sterker slik at vi klarer å heve oss over de.

Men det tar tid... Dessverre.

Sender deg mange mange klemmer i kveld.

tusen takk for ditt svar, ja det er sant det du skriver..

det er en hard vei, og jeg er så sliten nå..

men en dag..er både du og jeg og alle her inne kommet i mål, og kan leve et fullverdig liv..

skjønner godt du å fikk skikkelig flashback av både lukt og minner.. er vanskelig..

og vondt..det blir så virkelig, så nært, selv om det er langt borte.. men vi klarer det, for det er ikke vi som har gjort noe galt og vi har valgt å gjøre noe med det.. en dag.. det skal jeg holde fast på..

takk for ditt svar..det gir et lysglimt der fremme..

en klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259714-en-kropp-uten-noen-i/#findComment-2070896
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for ditt svar, ja det er sant det du skriver..

det er en hard vei, og jeg er så sliten nå..

men en dag..er både du og jeg og alle her inne kommet i mål, og kan leve et fullverdig liv..

skjønner godt du å fikk skikkelig flashback av både lukt og minner.. er vanskelig..

og vondt..det blir så virkelig, så nært, selv om det er langt borte.. men vi klarer det, for det er ikke vi som har gjort noe galt og vi har valgt å gjøre noe med det.. en dag.. det skal jeg holde fast på..

takk for ditt svar..det gir et lysglimt der fremme..

en klem fra meg

sender deg all styrken jeg har.

*vi må dele, dele, dele du og jeg...*

Det er bare å synge med. =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259714-en-kropp-uten-noen-i/#findComment-2070905
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...