Gå til innhold

taxisjåfør som blir med på

Anbefalte innlegg

Skrevet

soverommet.

Skjer det at taxi sjåføren blir med en passasjer inn på rommet og kler henne naken?

Jeg lurer på om man kan klikke så mentalt i fylla at man kler seg naken mens man ligger på senga selv om man syns taxi sjåføren er stygg og gammel?

Kan ikke skjønne at jeg kan ha vært så full at jeg ikke greide komme meg inn i leiligheten min på egenhånd...

Selv om jeg ikke husker noe fra en viss tid på natten da jeg var i byen og før jeg er i taxien og åpner døra og griner og spyr. Og så neste jeg husker er at taxi stoppet ute og jeg syns han var gammel og stygg.

Og neste jeg husker var at jeg lå på senga og gråt og veiva med armer mens han stå i soverommet og syntes synd på meg, fordi jeg hadde klikka sånn i fylla.

Men jeg pleier å gå rett å legge meg på soverommet med både klærne og sminken på når jeg er full.

Ikke våkne naken.

Jeg lå dessuten ikke på det soverommet jeg bruker, men et annet uten sengetøy en gang som er nærmere utgangsdøra.

Hvorfor ble taxisjåføren med inn?

Det tre glimtene der er alt jeg husker.

Var litt fyllesyk dagen etter men ikke helt ødelagt eller noe.

Er flere år siden men begynte å tenke på det siste tiden.

Jeg viser meg ikke naken foran noen om jeg ikke er helt glattbarbert så jeg forstår ikke hvorfor jeg skal ha dratt av meg klærne og blottet meg for en taxi sjåfør jeg ikke syns var fin heller.

Er pinlig dette.

Tror ikke jeg ble voldtatt eller noe. Går det an å totalt glemme slik fordi man er full og at det har skjedd likevel? Det gjorde ikke vondt dagen etter eller noe, men det rant veldig mye ut av meg, men tror ikke det var sæd, fordi dagen etter man har drukket for mye kan man få MYE utflod som renner ut...

teit innlegg.

Bare skjønner det ikke.

Jeg må ha klikka mentis den kvelden.

arg.

Gjest huffffff
Skrevet

Herregud! Et resultat av patetisk flatfyll. Det har sikkert skjedd. Og hva gagner det å kverne på spørsmål år etterpå? Glem det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...