Gå til innhold

konfirmasjone.. *hjelp*


mezzy

Anbefalte innlegg

Sitter her ved datan nå.. kommer sikkert ikke til å få så mye tid til det i helga...

Skal konfirmere meg på søndag så.. farmor kom i dag og i morgen kommer alle.. skal ha 35 stykker.. gruer meg til all maten og alt styret..

Farmor ga meg 4 kvikklunscher og en pose med nonstop.. *hjelp* har spist en kvikk lunsch og litt nonstop men..

har litt lyst på men tør ikke..

huff.. dette kommer til å bli en spise masse helg.. hater det!

Men.. på den positive siden kommer jo masse familie som jeg ikke har sett på lenge og det kan bli koselig!

Gruer meg ikke til å bli konfirmert men gruer meg til festen etterpå pga all maten... alle kakene..

nei huff...

Dette ble sikkert et teit innlegg men.. jaja...

*kozer og klemzer allesammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg en fin dag, håper det går bra. Jeg synes du er veldig flink til å sette ord på de følelsene du sliter med. Skal tenke masse på deg i helga.

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg en fin dag, håper det går bra. Jeg synes du er veldig flink til å sette ord på de følelsene du sliter med. Skal tenke masse på deg i helga.

Koz

Hei!

gratulere så mye!

håper dagen på søndag ikke blir så ille som du kanskje tror..(festen)

viktigste er vel at du koser deg med familien=)

skal sende mail ikveld!

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dirtbag

Hei på deg mezzy!

Håper du vil klare å slappe av i helgen, prøv å kose deg istedenfor å bare tenke på maten. (Vet det ikke er lett, men PRØV!) Dette er DIN store dag, dette skjer bare èn gang i livet ditt og du kommer til å huske den for alltid!

Prøv å gjør den til en fin dag, DIN fine dag!

SLAPP AV OG KOS DEG!!

Mange grattis-klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Mezzy

Jeg forstår at du er spent på denne dagen. Synes flere av de andre også har svart deg på en fin måte. Du sier at du egentlig ser frem til å møte slekt og venner du ikke har sett på lenge. Kanskje hjelper det om du lar disse positive tankene få "litt større plass". Ha en så fin dag som du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig tillykke med den store dagen!!

Snart et år siden jeg ble konfa nå... Var dritnervøs, trodde jeg skulle snuble på veien opp til alterringen. Poenget mitt er at jeg var så nervøs at jeg nesten ikke klarte å spise noe... (hadde ikke sf da)Dagen ble ivaffal bedre enn jeg hadde trodd!

Håper din blir bra oxo! Masse klemming og "lykke til på veien inn i voksenlivet"er, men det greier du deg gjennom....

Hadde jeg hatt adressen din skulle du fått en "selvtillitsgave" av meg :) Et sånt være sterk-smykke..

*kozeklemzer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...