Gå til innhold

Paracet virker på begge måter?

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Når man har "varm feber" tar man paracet, og så får man en levelig kroppstemperatur.

Nå mistenker jeg at jeg begynner å bli syk, er tjukk i halsen, generelt veldig slapp men det verste er vel egentlig at jeg fryser no' inni hampen. Jeg er godt isolert, så jeg pleier ikke fryse, men nå sitter jeg på plassen min og hakker tenner. Virker Paracet mot "kald feber" også? Blir jeg bedre hvis jeg tar en?

Orker ikke reise hjem, der er svigers. Ikke pokker om jeg ligger sjuk med dem i hus.

Skrevet

Når du har det du kaller varm feber betyr det at den har nådd toppen og er på vei ned igjen. Når du har kald feber har du ennå ikke nådd toppen. Trur eg.

Vil tro paracet hjelper okke som.

Skrevet

Når du har det du kaller varm feber betyr det at den har nådd toppen og er på vei ned igjen. Når du har kald feber har du ennå ikke nådd toppen. Trur eg.

Vil tro paracet hjelper okke som.

Har aldri hørt uttrykkene varm og kald feber, jeg...

Skrevet

Har aldri hørt uttrykkene varm og kald feber, jeg...

Ikke jeg heller, men jeg skjønner hva hun mener. :o) Når feberen er på vei opp så fryser man jo gjerne så tennene klaprer selv om man er varm i huden. Når feberen så har nådd toppen svetter man jo som et utyske.

Gjest Debra irl
Skrevet

Ikke jeg heller, men jeg skjønner hva hun mener. :o) Når feberen er på vei opp så fryser man jo gjerne så tennene klaprer selv om man er varm i huden. Når feberen så har nådd toppen svetter man jo som et utyske.

Det var det jeg mente. Smart du! :-)

Nå har jeg fått låne en strikkejakke av noen snille mennesker på jobb, og så har jeg tatt en Paracet. Så får vi se.

Skrevet

Kanskje du kan smitte dem? Det hadde vel vært noe ;-)

Nei Gud!! Da kan hun jo risikere at de ikke er friske nok til å reise hjem!!!

;-)

Skrevet

Nei Gud!! Da kan hun jo risikere at de ikke er friske nok til å reise hjem!!!

;-)

Himmel! Nei, de må smittes rett før de reiser :)

Skrevet

Himmel! Nei, de må smittes rett før de reiser :)

Ja, det gjelder å ha god timing!

Skrevet

Jeg bruker aldri paracet mot feber, hverken på meg selv eller ungene mine .Paracet bruker jeg derimot mot plagene, det vil si evt. vondt i hodet, halsen, leddene, generelt ubehag.

Feberen har en funksjon og en bør ikke nødvendigvis dempe denne med paracet o.l. Noe annet er jo om ferberen bli farlig høy.

Gjest Debra irl
Skrevet

Ta deg et varmt bad eller en varm dusj. God bedring :o)

Takk!

Skal legge meg i badekaret straks middagen er fortært :-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Om du har feber er det ikke så lurt å ta et bad. For når du har feber har du jo forhøyet kroppstemperatur. Og tempen blir ikke akkurat lavere av å ta et varmt bad? Sjekk om du har feber før du jumper i badet.

Hvis du har feber så bare ta paracet og ta det med ro. Har du derimot ikke feber gjør det bare godt med et varmt bad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...