Gå til innhold

bør jenter med asberger advares mot å få barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor står det i så fall?

Jeg tror at de fleste med en diagnose -uansett, bør opplyses om vankelighetene de kan komme bort i når det gjelder å stifte familie etc.

Det kan da umulig ha noe med nazisme å gjøre?

Mange foreldre blir fratatt sine barn fordi de ikke makter å være gode nok foreldre. Klart det kan skje oss alle det - men å snakke om det på forhånd, når man KAN, det må da være lurt?

Å bli fratatt sitt barn er ikke noe man bare trekker på skuldrene av.

Hvor står det i så fall?

Jeg tror at de fleste med en diagnose -uansett, bør opplyses om vankelighetene de kan komme bort i når det gjelder å stifte familie etc.

Mange foreldre blir fratatt sine barn fordi de ikke makter å være gode nok foreldre. Klart det kan skje oss alle det - men å snakke om det på forhånd, når man KAN, det må da være lurt?

H*n tenker vel på de avsnittene der det påstås at gutter med denne sykdommen ikke har sjanse til å få seg kjæreste uansett...

Gjest Psyk av alt

Hvor står det i så fall?

neida, men her trekker hun fram en spesifik gruppe mennesker.

Og hun har heller ikke belegg for sine oppgulp.

Annonse

Gjest et bra nick

Jeg synes spørsmålet er meget relevant og bør absolutt tillates. Det er slike fornuftige spørsmål som gir DOL sin berettigelse. Ikke alle spørsmålene om en har begynt juleforberedelsene etc.

Enig med deg.

Gjest mvh tussi

Jeg synes spørsmålet er meget relevant og bør absolutt tillates. Det er slike fornuftige spørsmål som gir DOL sin berettigelse. Ikke alle spørsmålene om en har begynt juleforberedelsene etc.

på forumet for psykiatri altså.du er tøff da

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg ser at signaturen 'mvh tussi' reagerte på dette svaret. Og forstår det godt. I mange sammenhenger trener vi oss til å vise sosial intelligens. Som å si til naboen, 'fintvær idag'. Og til kollegaen: 'Hei, er du frisk igjen'. Og så skal du harselere over at Dol'ere konverserer med temaet 'juleforberedelser'.

Av alle burde jo du vite at DOL er ikke en spør-og-svar-spalte, men et kommunikasjonsforum!

Var du julestresset?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...